24 Ağustos 2013 Cumartesi

Jemima West'in 'Kemikler Şehri' Set Röportajı

- Rolü aldığında tepkin neydi?

Jemima West: Çok şaşırmıştım. Bunu beklemiyordum. Ama "gerçekten mi?... vay canına" anından sonra harikaydı. Çok, çok mutluydum. Uyarlanacak bir kitap için çalışmak güzel bir sürpriz oldu ve sonra İngilizce iş aldığım ve önemli ekip ile çalışacağım için heyecanlıydım ve başlamak için sabırsızlandım.

- Kostümler karakterin için birer eğlence aracı, bu yüzden karakteri hayata getirirken bu seni nasıl etkiledi?

JW: Ah büyük, büyük bir etkisi oldu. Bence her oyuncu için kostümler, saç ve makyaj büyük bir yardımcı. Özellikle bu filmde, bizim adı Gersha Phillips olan harika bir kostüm tasarımcımız var. Ve harika fikirler ortaya attı. O kadar harika olacağını düşünmemiştim. Oldukça çağdaş ve bir bakıma çok yenilikçi. Örneğin o bir çok aksesuarlar ile geliyor ve bence büyük bir moda yaratıyor. Deriyi ve gerçekten yüksek olan topuklu çizmeleri üstüme geçirdiğim an, gerçekten başka biri gibi hissediyordum ve bu iyi! O topukluların üzerindeyken kesinlikle Isabelle idim."

- Kitabı yada senaryoyu okurken Isabelle hakkındaki ilk izlenimin neydi?

JW: Onun etrafındaki insanlara için olan sevgisi, sanırım. O, o kadar sadık, o kadar güçlü ve kararlı ki ama bir şekilde de basit nedenler var ve onun için en önemli husus ailesi. Aile değerlerini paylaşan biriyim bu yüzden ona doğru hemen çekildim. Yine de onun gerçekten komik olduğunu düşündüm. Bazen, bazı şeyler hakkında çok sinirleniyor ve oldukça doğal birisi... Kitapların gidişatına göre ona karşı hayranlığım büyüdü ve şöyle düşündüm, 'Vay canına, yapılacak çok şey var.'

- Eğer seni insan olarak anlatabilecek bir kelime olsaydı ve aynı kelime Isabelle’i de anlatabilecek olsaydı ne olurdu?

JW: Sevgi dolu diyebilirim.

- Seri hakkında en sevdiğin şey nedir?

JW: Gerçek şu ki, dünyamızda ve hayal dünyasında bütün bu güçlü ve karışık karakterlere sahibiz. Bence seri bütün bunların karışımı ve bir oyuncu olarak beğendiğim bir karakteri canlandırabilecek durumda olduğum ve ayrıca bu gizemli yeni dünyanın bir parçası olduğum için çok şanslıyım. Mühürler, dövmelere sahip olmak ve bütün o silahlar; bütün bunların karışımı gerçekten heyecan verici ve Ölümcül Oyuncaklar hakkında en sevdiğim şey bu. Her şeyi bir arada seviyorum.

- Isabelle çok güçlü bağımsız bir karakter; erkek ağırlıklı bir ortamda canlandırmak nasıl bir duygu?

JW: Eğlenceli. Bir kız olarak, evet atlatması oldukça zor ama birlikte olduğu erkekler onun kadar sert bu yüzden diğerlerinden farklı olduğunu düşünmüyorum. Hepsinin kendi çapında sert olduğunu düşünüyorum. Isabelle onlarla büyüdü yani onlar onun, onların kanından.

- Rolü kaptığını söyleyen telefon konuşması sırasında ne yapıyordun?

JW: Gecenin ikisiydi yani yatağa girmek üzereydim. Ajansımdan gelen bir mail gördüm ve birkaç mailden sonraydı ve dördüncüsü nerede olduğumu soruyordu ve ben şöyleydim, ah olamaz. Ondan sonra, bir süre uyumadım/ayakta kaldım.

- Kitap hem gençlere hem de yetişkinlere hitap ediyor yani filminde gençlere ve yetişkinlere hitap edeceğini düşünüyor musun?

JW: Kısa bir süre önce aynı soruya cevap verdim ve bence film gençlere hitap ettiği kadar yetişkinlere de hitap edecek çünkü dediğimiz gibi karakterler ile yapılacak çok şey var, karakterler çok önemli. Ve oyunculuk bakımında önemli bu yüzden bence yetişkin insanları da filmle sürükleyecek. Hayal ve savaş dünyası gençler ve yetişkinler için de olacak çünkü kim iyi bir kavgadan hoşlanmaz ki? Bunu yapmak gerçekten zevkliydi ve umarım eğlence onlara yansıyacak ve olabildiğince insan beğenecek. Ama biz karakterler üzerinde en iyi çalışmamızı yapıyoruz ve tadını çıkartıyoruz.

Kaynak | Çeviri: JemimaWestTR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder