2 Ağustos 2013 Cuma

Lily Collins'in The Hollywood Reporter Röportajı

Bu dünya gördüğümüz genç yapımlarınkinden daha karanlık. diyor San Dieogo’da ki geleneksel etkinliğe katılan oyuncu.

Lily Collins bu yıl ilk Comic Con’una katıldı!

Ama muhtemelen 23 Ağustos'ta vizyona girecek yeni filmi, Ölümcül Oyuncaklar: Kemikler Şehri için olan büyük ilgiye alışmış.

İnsanların film için olan heyecanlarını görmek konusunda heyecanlıyım. Diyor Collins The Hollywood Reporter’a. Dublin’de bir hiçliğin ortasında bir film çekiyordum ve birkaç kız bağırarak yanıma geldi ve çığlık atmaya başladılar, '21 Ağustos!' dediler bende '21 Ağustos’ta ne oluyor?' dedim. Tamamen başka bir filme odaklanmıştım. Bana 'Film çıkıyor!' dediler.

Filmde müzisyen Phil Collins’in kızı olan Collins, yarı melek yarı insan savaşçı bir aileden geldiği için özel güçleri olan ve bunu keşfeden Clary Fray’i canlandırıyor.

THR oyuncuyla Comic Con’da hayran beklentileri, filmin neden diğer Genç-Yetişkin kitap uyarlamalarından daha seksi olduğu ve Twitter’a geri dönüp dönmeyeceği hakkında konuştu.

The Hollywood Reporter: Bu filmler Genç-Yetişkin romanına dayandığına göre, bu dünya ne kadar karanlık? Film, çocuklar için mi?

Collins: Çok karanlık. İçinde espriler var ki bu da filmi diğer yapımlardan farklı kılıyor. Altında komedi var. Ama içindeki dünya, gördüğümüz bazı genç yapımlardan daha karanlık. Çok gotik ve gizli. Yani bu yüzden muhtemelen küçük izleyicilere göre değil. Erkeklerin aksiyon bölümleri olduğundan onlara cazip gelecektir ama kesinlikle daha çok seksi olduğu için daha büyük kitlelere hitap edeceğini düşünüyorum.

THR: Bana kostümlerin sana nasıl yardımcı olduğunu söyle.

Collins: Harikaydı çünkü Clary’i erkek arkadaş kotları, combat botları ve deri ceketler giyerken aksiyon başladığında dar deri pantolon ve çok küçük olduğu için tişört sayılabilecek bir elbise giyiyor ve birde 12 santimlik botları var. Kostümümü giyerek hiç antrenman yapmamıştım. Ve birden bire, sabahın dördünde kendimi o kıyafetin içinde koşarak merdivenleri çıkarken, emeklerken buldum. Ama buna değdi çünkü amansız, seksi ve dominant-ımsı savaşçı bir karakteri canlandırmaya bayıldım!

THR: Kitapların hayranı olduğunu duydum. En sevdiğin hangisi?

Collins: İlkini çok severim – ve şu anda görüldüğü üzere onun filmini çekiyoruz. – Ama ilk kitabı çok sevdim çünkü, onun normal bir kızdan başka bir dünyada yeri olan bir kıza dönüşümünü gösteriyor.

THR: Bu gerçekten yılın hikayelerinden. Bu işin içinde büyümek nasıldı?

Collins: Bu komik çünkü epey normal olduğunu düşünüyorum. Liseye gittim, sınavlara girdim, finallere girdim, futbol maçlarına gittim – her şeyi yaptım. Çünkü bu normalliği gerçekten istedim. Seçmelere katılmaya başladım ama bu endüstri dışında da kendime zaman ayırabilmek ve okul arkadaşlarımla olabilmek istedim. Şu anki en yakın arkadaşlarım okulumdan. Ama aynı zamanda ailem bu mesleğin içindeyken büyümüş olmayı da seviyorum. İşin artılarını ve eksilerini genç yaşta öğrendim, ama bu beni yıldırmadı.

THR: Önümüzdeki Eylül ayında, sıradaki filmi çekeceksiniz. Kendini daha ne kadar bu yapımda görüyorsun?

Collins: İnsanlar beni Clary olarak kabul ettiği sürece. Her şeyi tek bir şeye bağlayamayacak çok şey var. Bir kitap serisinin filmini yapmak bu yüzden zor çünkü, ilk başta tek şansınız olduğunu düşünüyorsunuz. Devamının olmasını umuyorsunuz, ama her şey çok kısa sürede oluyor. Söylenecek çok şey var.

THR: Hayranların neden Twitter’da aktif olmadığını öğrenmek istiyor.

Collins: [Gülüyor] Kaşlarım görüldüğü üzere kendi Twitter’ları var. Onu yapan kesinlikle ben değilim! Sosyal medyada iyi değilim. Son zamanlarda çok meşgulüm, sahip olduğum boş zamanlarımı da ailem ve arkadaşlarımla geçirmek istiyorum. Eski Hollywood havasını seviyorum, biraz gizemli olmalı. Bu cana yakın olmak istemediğim anlamına gelmiyor. Hayranlara çok minnettarım ve kendim olmak istiyorum ama aynı zamanda koruyabildiğim kadarını korumayı da seviyorum. Asla asla demem, ama şimdilik hedefim bu.

Çeviri: LilyCollinsTürkiye | Kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder