29 Ağustos 2013 Perşembe

Jamie Campbell Bower'ın Just Jared Röportajı (Ağustos 2013)

-Ölümcül Oyuncaklar setinden favori sahne eşyan var mı?

JAMIE: Yüzüğüm.

-Onu çaldın mı?

JAMIE: Çalmadım. Alabilir miyim diye sordum.

-Setten başka bir şey aldın mı?

JAMIE: Koltuk arkam ve Kevin Zegers. O benim bagaj arkamda yaşıyor. [gülüyor]

-Sette dublörsüz yaptığın en çılgınca hareket neydi?

JAMIE: Muhtemelen masanın üzerine atlamam olduğunu söyleyebilirim. Bu bayağı çılgıncaydı. Zemine, oldukça yüksek atladım. Aslında bu çılgıncaydı. Eğlenceliydi.

-Film boyunca herhangi bir yara aldın mı?

JAMIE: Bir keresinde bir işte bileğimi kırdım. Yani bu iyi, hiçbir kemiğimi kırmadım.

-Filmin müzik albümünde favori şarkın var mı?

JAMIE: Mmm... Colbie [Caillat]’nin şarkısını seviyorum ve Demi [Lovato]’nın şarkısını beğeniyorum.

-En sevdiğin yaz anın?

JAMIE: En sevdiğim yaz anım... bu yaza kadar mı? Aman Tanrım. Umm... muhtemelen turlar. Basın turları bunun için görkemli olmuştur.

-Basın turundan özellikle ilginç bir olay var mı?

JAMIE: Evet, bir kız önümde bayılmıştı. Bu oldukça çılgındı.

-Senin üzerine veya Kevin’ın üzerine mi?

JAMIE: Muhtemelen hepimizin üzerine. [Gülüyor]

-Tek kelimeyle oyuncuları açıkla. Godfrey.

JAMIE: Uzun.

-Kevin.

JAMIE: Kardeş.

-Lily.

JAMIE: Fırıncı.

-Peki Ölümcül Oyuncaklardan sonra senin için ne var?

JAMIE: Ölümcül Oyuncaklar 2 [Küller Şehri]’den sonra Vikings’den olan Travis Fimmel ile Overdrive adlı bir film için Fransa’ya gidiyorum.

-O bir Calvin Klein modeli...

JAMIE: Söylemeliyim, o çocuk iyi görünüyor. O filmde benim kardeşimi oynuyor.

-Filmdeki karakteri nasıl?

JAMIE: Biz iki araba hırsızını oynuyoruz. Yani araba çalarak ve eğlenerek çılgın bir yolculuğa çıkıyoruz.

JustJared | Çeviri: Jamie Campbell Bower

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder