11 Eylül 2013 Çarşamba

'Ölümcül Oyuncaklar: Küller Şehri'nin Çekimleri İptal Edildi


Önümüzdeki hafta başlanması planlanan 'Küller Şehri'nin çekimlerinin şok bir kararla iptal edildiği açıklandı. İptal gerekçelerini ise Constantin Film'den Martin Moszkowicz şöyle açıklıyor:

"Küller Şehri'nin çekimlerinin ertelenmesi sıcak baktığımız bir olay değildi fakat bütün ortaklarımız, dağıtımcılarımız ve ekibimiz bir araya gelerek filmin pazarlama açısından daha uygun bir zamana ertelenmesinin yararlı olacağı kararına vardık."

İlk filmin gişede yarattığı hayal kırıklığı ise bu kararın en büyük nedenlerinden biri olarak görünüyor. Keza filmin bütçesi 60 Milyon $'ken (bir 60  Milyon $ da pazarlamaya harcandığı söyleniyor) şimdiye kadar gişede elde edilen toplam gelir 37 Milyon $.

Çeviri: elwiens

58 yorum:

  1. 2014'de başlasın lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne zaman filmi çıkacak yaa??

      Sil
    2. Çok güzel bir filim bayıldım aralıksız jzledim

      Sil
    3. Nerden izledin

      Sil
  2. ölümcül oyuncaklar küller şehri'nin fliminin çıkmasını bekliyoruz ve nolursunuz çıkarın :(

    YanıtlaSil
  3. lütfen jamie campbell ve lily collins i seviyorum ve lütfen çıkarın please

    YanıtlaSil
  4. jace ı love you çıksın artık küller şehri

    YanıtlaSil
  5. lütfen filmin tüm serilerine devam edin çok güzel bir filmdi emeğinize sağlık devamını sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Film çok güzel bi film sadece ismi biraz çekici değil ama film izlendikçe izleyici kitlesini artırıcak bi filmdir.Ben bügün televizyonda izledim ve direk 2ci serisini izlemek için bilgisayara girdim fakat bu çıkmama haberlerini görünce çok üzüldüm tüm serilerinin çıkması dileğiyle :))

    YanıtlaSil
  7. Kitaba göre kalitesi çok düşük bir film, kitabı okumamış olsaydım filmi beğeneceğimi hiç sanmıyorum.. çok küstah davranmak istemem ama kitap çarpıtılmadan kısaltılsaymış film çok daha iyi olabilirmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiçte okadar çok efekt ve ilginç sahne varki .... sadece izleyiciler evde olmayı film izlemeye tercih ediyorlar

      Sil
    2. bence de çıkarın isteyen izlemesin

      Sil
  8. hayatımda en çok bağlandığım film diyebilirim lütfen 2.si ve devamı çıkarılsın çıksın ki bizde gişe rekorları kıralımmm lütfennnnnn ölürüm bennn

    YanıtlaSil
  9. Bencede kitaptaki kadar heycanlı değildi ama konusunu beğendiğim için yine severek izledim. bence flimi bekleyene kadar kitapların serisini alıp daha heycanlı bi şekilde okuyun kitapta acaba n olcak sunu da okuyım diye diye 2 günde bitirmiştim :)

    YanıtlaSil
  10. Film cok guzeldi lutfen ikincisi de ciksin

    YanıtlaSil
  11. ben bekliyorum hala 3 yildir ve hep bekliyicem 3 yildir geceleri haftada en az 1defa izliyorum ve devamda ediyorum 2.nin de artik cikmasini istiyorumm

    YanıtlaSil
  12. ben bekliyorum hala 3 yildir ve hep bekliyicem 3 yildir geceleri haftada en az 1defa izliyorum ve devamda ediyorum 2.nin de artik cikmasini istiyorumm

    YanıtlaSil
  13. film çıkalı 3 yıl oldu 3 yıldır bıkmadan izliyorum lütfen artık 2.si çıksan ilki gibi mükemmel olcağına eminim!!!

    YanıtlaSil
  14. Lütfen filmi çıkarın artık 1. filim 2013 te cikti 2 senedir bir film cekmediniz tamam 1. Serisi gise yapmamis olabilir fakat siz devamıni ggetirirseniz gise yapacagindan eeminim

    YanıtlaSil
  15. Lütfen filmi çıkarın artık 1. filim 2013 te cikti 2 senedir bir film cekmediniz tamam 1. Serisi gise yapmamis olabilir fakat siz devamıni ggetirirseniz gise yapacagindan eeminim

    YanıtlaSil
  16. Lutfen bu filmin serisi olsun devami lutfen cok guzeldi .

    YanıtlaSil
  17. kitap harika ama günümüzde bir kitabın filmi zor çıkar çünkü yönetmenler o kadar değiştiriyor ki filmi iğrenç oluyor izle izlersen.lütfen adam gibi film yapında kitaplardan soğutmayın bari

    YanıtlaSil
  18. keşke filmi çekerken yönetmenler kitaba göre sahne çekseler gerçekten Türk yabancı fark etmiyor. bir roman ya da kitabı hiç bir yönetmen,aktris tam anlamıyla çekemiyor bizde film diye seyrediyoruz. o yüzden tek tercihim çakma film yerine orijinal kitaplardan yana her zaman...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen nasıl kitabı okurken gözünde birşeyler canlandırıyorsan yönetmenlerde canlandırıyor hepsi bire bir aynı olamaz yönetmen de kendi gözünde canlananı çekiyor sonuçta.

      Sil
    2. kitapta claire in evi şehir merkezinde köhne bir bina gibi tasvir edilmiş aklımıza diğer binaların arasına sıkışmış iki katlı tuğla bir bina geliyor koridoru karanlık olmalı. ayrıca iblislerin güneşe çıkamaması lazım bu tamamen atlanmış ve kitaptaki anlatılan tüm konuyu alaşağı ediyor buna iblisle ilgili olan ayrıntılı bilgi de dahil.. aşağı dünyalıların gittiği kafe ve orada anlatılan ayrıntılar acayip şekilde es geçilmiş. zaten final sahnesi tamamen başka bir şey!!! olmuş. yönetmenler filim yaparken ticari kaygıları çok önde tutuyorlar.sen 80 +80 -bende söyleyenlerin yalancısıyım- milyon harca 3-5 kuruş için filmi kuşa çevir. sonrada gişede istediğim olmadı diye ağla. adam gibi yapsalarmış. hobiti bile solda sıfır yapacak filim olurmuş. yazıklar olsun. belki kafalarını biraz çalıştırırlar da cassandra clare in yaratmaya çalıştığı dünyayı 2. filimde gözlerimizin önüne sererler.

      Sil
    3. Yorum yapma çok şikayet ediyorsun kolaysa git kendin çek onun bunun yaptığı filme karışma sanki film çekmeye kolay bir şey zannediyorsun...sinirimi bozuyorsun fikirlerini kendine sakla

      Sil
  19. Yeter artık beklemekten bıktık efkarlı efkarlı .d çıkartın şu filmi size yemin ediyorum ben kırıcam gişe rekorunu ..

    YanıtlaSil
  20. ya nolur çekin şu filmi artık nolurrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaş hiç boşa ümitlenmeyelim bence yıl oldu 2019 hala fragman bile yok kitaplarla yetincez artık...

      Sil
  21. hadi ya artık çekin artık boşver gişeyi bak habire aynı filme girer rekoru kırarım hadi yaaaaa

    YanıtlaSil
  22. Lütfen çekin su filmi yha ilkine tek kelime ile bayildim ikincisinede öyle diyecegimden eminim

    YanıtlaSil
  23. Film o kadar da kötü değildi. Ama ülkemizde dağıtımı çok kötü oldu yaz başı çok sınırlı sayıda salonda vizyona girdi. Buçin Ay a katılıyorum. Her iki kitap serisini de okumuş biri olarak yönetmenin Yüzüklerin efendisinin yarısı kadar bile başarılı bir film çektiğini düşünmüyorum.Umarım devam filmleri yapılır da gerçek güzelliği ortaya çıkar.

    YanıtlaSil
  24. Bence oyuncular baska olmaliydi ve cidden kitaba gore yapmalilardi adamlar kitabin çeyrek kısmını almış gerisini kendileri kurgulamış. Ayrica oyuncu kadrosunu cidden iyice güçlü yapmaları lazim oyuncular kötü demiyorum ama günümüzde baya popüler olan yada girdiği her filmin tutuldugu kisileri secerek yapmalari lazim ayrca kitaba gore yapilmali kendileri kurgulamamalilar ben bu filmi sirf kitabi icin izledim ama kitapla alakasi cok az.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lan hayatında bötlr film görmedim ben kötü düşüncelerini kendine sakla lütfen

      Sil
  25. Ya lütfen bu filmi bekliyoruz Lily Collins ve Jamie campbell Bower sizleri çok seviyorum bu filmin devamını bekliyoruz bu ikiliyi yine görmek istiyoruz lütfen

    YanıtlaSil
  26. film çok güzel devamı cıksınn

    YanıtlaSil
  27. Abi o değil de, şu anki Shadowhunters dizisi başladığında da herkes 'Bu dizi filminden daha kötü olacak' diyordu, ne oldu? Dizi şu anda fenomen bir dizi haline geldi ve filmin pabucu dama atıldı. Ah, keşke gelse ikinci filmi! Anlatmak istediğim şu, madem dizi bölümler ilerleye ilerleye fenomen oldu, neden film olamasın ki? Adamlar parayı düşünmeden filmi çekselerdi muhteşem bir film serisi bizleri bekliyor olurdu. Küçük bir umut olarak bekleyelim bakalım ne yapacaklar?

    YanıtlaSil
  28. Yaaa şimdi bunlar kardes mi değil mi anlamadımm.

    YanıtlaSil
  29. Yıl oldu 2016 hatta 2017 ama film hala daha çıkmadı çıksın artık nolur...

    YanıtlaSil
  30. Yaa kaç senedir filmin çıkmasını bekliyoruz ve aynen yıl 2017 olucak hala bişey yok bekliyoruz...

    YanıtlaSil
  31. Abi film mükemmel ötesi ama 2017 oldu daha yok kaç sene daha bekliycez

    YanıtlaSil
  32. Ya film bir harika 2017 oldu artık çekin filmi dizisindeki oyuncular hiç hoş değil

    YanıtlaSil
  33. Ya yeter ama artık 2017 oldu daha cikmadı içimden kitabini bile okumak gelmiyo ciksin ya bekleyip duruyoruz hergün bakıyorum kafayı yiycem artik çıkmış mı cikmamış mı diye

    YanıtlaSil
  34. Film mükemmel ayrıca ölümcül oyuncakların kıtabını okumak filmi izlemek kadar heyecan vermiyor . Ve artık küller şehrini de izlemek istiyorum .Daha kaç sene bekliyeceğiz

    YanıtlaSil
  35. Öncelikle ölümcül oyuncaklar filmi 2013 de yayınlanmış ama ben bugün izledim gişeden fazla para kaybı olmasının sebebi bu birçok film ilk yayınlandığında fazla bir gişe elde edemez ama ölümcül oyuncaklar 2 den oldukça iyi bir gişe alacağınıza eminim

    YanıtlaSil
  36. 2018 oldu lütfen artık çekin şu filmi

    YanıtlaSil
  37. Her yıl düzenli olarak izliyorum, sinemeda ilk çıktığında aynı gün 2 kez girdim bu filme. Artık 2.si gelsin harbiden 5 yıl oldu.

    YanıtlaSil
  38. Lütfen filmi kacdefa izledim belli deyil çok hoşuma gitti devamini cekip yayinlayin rica ediyorum metakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  39. Çok güzel bi film devamı olmalı sadece ismi olmamış ölümcül oyuncaklar ne yaa ben tv de ismini okuyunca oyuncaklar canlanıyor heralde diyip kapadacaktim ama öyle deyilmiş filmin adı saçma diğer herşey harika özelliklede Jamie campbell bower bütün seride başrol olmalı devamida gelsin çok isterim

    YanıtlaSil
  40. Çok güzel bi filim 2. Bölümünün çıkması gerek harika bir filim

    YanıtlaSil
  41. Cok guzeldi 2 ncisi ne zaman cıkacak yada cıktımı lutfen cvp verin

    YanıtlaSil
  42. Bu ne yıl 2019 olmuş kitabı seri yapmış lar ama filmin 2.si daha çıkmamışçıkartın artık

    YanıtlaSil
  43. Lütfen😫🙏🙏💓 çıkartın şu filmi artık ne kadar daha bekleyeceksiniz acaba.

    YanıtlaSil
  44. Ya küller şehri film çıktımı söylermisiniz

    YanıtlaSil
  45. Ölümcül oyuncaklar kemikler sehri efsane idi ama film 2.si nerde bulamiyrm çıkmadımı hala yıllar geçti?

    YanıtlaSil