5 Haziran 2018 Salı

Shadowhunters Dizisi İptal Edildi (Son Bölümler 2019'da!)


Freeform kanalı, fantastik drama dizisi türündeki 'Shadowhunters'ı iptal ettiğini açıkladı. Dizi 3. sezonun bitiminden sonra yayınlanacak olan 2 ekstra final bölümüyle sona erecek.

Kanalın yaptığı açıklama şöyle:

"Kendi türünde yeni bir çığır açan ve bu türe ait hayranların favorisi haline gelen Shadowhunters ile gurur duyuyoruz. Ancak Constantin'deki (dizinin yapım şirketi) ortaklarımızla birlikte, diziyi 4. sezonla devam ettirmemek üzere çok zor bir karar aldık. Ama dizinin büyük destekçisi ve hayranı olan bir kanal olarak, kendini diziye adamış hayranlara düzgün bir son verebilmek için iki bölümlük özel bir final yapmak istedik ve istediğimiz oldu. Geriye kalan 12 bölüm ise (final bölümleri dahil olmak üzere) 2019'un baharında yayınlanacak. Yetenekli içerik oluşturucularımıza, yapımcılarımıza, oyuncu kadromuza, ekibimize ve Constantin Film şirketindeki çalışma arkadaşlarımıza özverili sıkı çalışmalarından dolayı ve inanılmaz kitap serileri için Cassandra Clare'e teşekkür ederiz. Artık, bu çığır açan drama dizisinin sonunu bekliyoruz."

Normalde 3B'nin yayın tarihi 15 Ağustos'tu ancak dizinin iptalinden dolayı 3B'nin 10 bölümü ve 2 bölümlük final, 2019'un ilkbaharında yayınlanacak.

Yönetici Notu: Kanalın resmi açıklamasında yer almasa da, dizinin reytingleri sürekli düşüşteydi. En büyük nedenin bu olduğu bariz.

Kaynak: TheWrap
Çeviri: Görkem Demir

84 yorum:

  1. Yani şimdi 3.sezonda final yapıp bitirecek misiniz ? 4 sezon çekilmeyecek mi ?

    YanıtlaSil
  2. Yok hanımefendi malesef çekilmeyecek. Reytinglerimiz yerde. Sizde Netflix ten izlemek yerine gidip yasal olmayan sitelerden izlediğiniz için battık. Dizi mizi yok size hadi bay.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. netflix ücretli olmasaydi biz de başka yerlerden izlemek zorunda kalmazdik. Salak salak konuşmak yerine bloggersanız adam givi cevap verin bi zahmet...

      Sil
    2. Netfilix aylik 15 tl mırtıflık yapmayin sizde 15 tl nedirki yani

      Sil
    3. Esra nasıl bir dangalaksın acaba? 3 kuruş ödeme yapmaktan çekiniyorsun adamlardan milyonlar yatırarak diziyi çekmeye devam etmelerini bekliyorsun. Pardon ama bu kafayla daha çok beklersin. 15 TL vereceksin altı üstü hatta 3-4 farklı bankanın %50 kampanyası dahi var 7.5 TL vereceksin aylık pardon ama gidip 2 menü Burger King yemektense 1 menü ye, diğer menü içinde Netflix aboneliği al.

      Sil
    4. ya kardeşim 4 arkadaş girin 4 kişilik pakete ayda 10tl nolacak ayda 10tlden abuk subuk masraflar yapmak yerine keyifle reklamsız dizi film izleyin tilt oluyorum spotify, netflix vb uygulamalara para vermekten çekinip günde 1 paket sigara içip ya da gereksiz harcama yapanlara

      Sil
    5. Sigara içen biri günde 1 paket alıyorsa , yemek için paran varsa 10 TL gözünde büyüten herkezin mq 4 sezonu iple cekiyodum hayırlısı olsun ne diyelim

      Sil
    6. Lütfen 4.sezonuda istiyoruz çok sevdik diziyi ve ne gerekiyorsa yapariz

      Sil
    7. Merhaba bende diziyi netflikste izliyorum final olmasına cok üzüldüm ya cok baglandı diziye böle bi mükemmel dizi nasıl devam etmez anlamıyorum 😔😔😔

      Sil
    8. Merhaba bende diziyi yeni izlemeye başlamıştım. Dizi gerçekten çok güzeldi ama senaryoda hiç beğenmedim açıkçası son iki bölümü. Jonathon çok sevgisiz kalmış birisi babası şeytan büyüttüğü kadın aşk ateşiyle yakan bi iblis ben clary'le jonathon arasında abi kardeş bağını görmek isterdim. Jace ile ilgilendiği gibi jonathon la da ilgilenmeliydi jonathon da iyi birisi olabilirdi finalde en azindan. Jonathon kötü karakter olmasına rağmen seviyordum o karakteri 🙄

      Sil
    9. Yaaa lütfen 5 gelsin çok seviyordum her bölümü izledim Netflix den izledim herkese önerdim lütfen 5. Sezon yapın final olsun bari

      Sil
  3. 4 sezon olmayacakmı lütfen olsunn

    YanıtlaSil
  4. 4. Sezon olsa belki reytinglerde artma olaolabilir

    YanıtlaSil
  5. 3. Sezon finalleri için net bir tarihi varmı ?

    YanıtlaSil
  6. 4.sezon 35 şubatta netflix de yayında

    YanıtlaSil
  7. 4. Sezon 3b var sadece netfiliksde devamı olmalı çünkü çok saçma bitti

    YanıtlaSil
  8. kesinlikle devami olmali iki bolumluk final cok kisa

    YanıtlaSil
  9. Cok severek ve beğenerek izlediğim harika dizilerden biriydi netflixteki bütün diziler öyle muhteşem kalitede sorunsuz decodersiz diğer platformlardan çok daha iyi fiyata

    YanıtlaSil
  10. Nefisten takip edip izliyorum. Final vermeseydi iyi olurdu bn çok beğeniyordum devamı gelse çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  11. Bence bu hikaye devam etmeli 4.sezon bekliyoruz

    YanıtlaSil
  12. Ben yeni izledim ama çok güzel bı diziydi netfixs 3ay oluo baglatali ve 4 gün de filmi bitirdim 24 saat izlediğim bile oldu çok sürükleyici ve hala tekrar izliyorum bence devam etmeliydi.

    YanıtlaSil
  13. arkadaşlar sezon 3b var 10 bölümlük ve 3b çok saçma bitti ben netfilixten izledim

    YanıtlaSil
  14. Öyle bi yerde final olduki sanki bi sezon daha gelicek gibi

    YanıtlaSil
  15. arkadaşlar dizinin ucu bilerek açık bıraılmış

    YanıtlaSil
  16. Merhaba ben dizinin emegi geregi netflixten izliyorum ve final bolumu netflixte yaninlanacakmi bu hayatta hersey beles olsun istiyorsunuz

    YanıtlaSil
  17. Netflix den ne güzel izliyordum kaç aydır 4 sezonu bekliyorum izlemek için bu karar iyi olmadi ya ayrıca netflix paralı diyenler ilk ay ücretsiz isteyen başkasının netflix den de izlerdi zaten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu dizi çok beyendim her ay netflix'e para ödüyorum final olması canımı sıkıyor

      Sil
  18. ya o zaman 4. sezon çekilsin ama sadece netfilx de yayınlansın eminim bu diziyi izlemek için üye olanlar olacatır ben üye olurum

    YanıtlaSil
  19. Ama ben şu an yıkıldım. Az önce bitirdim son bölümü de, devamı olacak gibi gelmedi ama olsa iyiydi ofofof

    YanıtlaSil
  20. Niye bitti be lanet fışkırsın heryerinizden

    YanıtlaSil
  21. Butun yorumlari okudum ve bencede sadece netfilix te olmali bu dizi 4. Sezon kesinlikle cekilmeli bencede

    YanıtlaSil
  22. valaha netflix den izledim dizi güzeldi alaka costanie herzamn o çıkıyor karşıma çıldrıcam ya sanki lanetlendim arkadaş

    YanıtlaSil
  23. Ben bu diziyi duydum ve netfilix satın aldım. Önümüzdeki aylarda yeni bölümler çıkar diye umut ederken iptal diyorlar. Uğursuzluk bende mi yoksa yasal olmayan yerler de izleyen o davarlarda mi anlamadım. Neyse başka diziler de var . Onları izleyeceğiz mecburen 😔

    YanıtlaSil
  24. Sadece netflixte yayınlansın o zaman gerçekten o kadar surukleyicydiki 3 gün-de Bitirdim ve şimdi ne izlicem diye düşünüyorum , eğer şirkete kazandiracaksa tekrar tekrar izlemeye de raziyim. Saçma sapan yorum yapan insanlar gibi değil gerçekten çok istiyorum devam etmesini ..

    YanıtlaSil
  25. BÖYLE BİR DİZİ YOK YEMİN EDERİM HAYATİMDA İZLEDİĞİM EN MÜKEMMEL DİZİ DEVAM ETMELİ YILLARCA DEVAM ETMESİ GEREKEN BİR DİZİ BÖYLE MÜKEMMEL OYUNCULAR BİRDAHA BİR ARAYA GELMEZ.

    YanıtlaSil
  26. BÖYLE BİR DİZİ YOK YEMİN EDERİM HAYATİMDA İZLEDİĞİM EN MÜKEMMEL DİZİ DEVAM ETMELİ YILLARCA DEVAM ETMESİ GEREKEN BİR DİZİ BÖYLE MÜKEMMEL OYUNCULAR BİRDAHA BİR ARAYA GELMEZ.

    YanıtlaSil
  27. BÖYLE BİR DİZİ YOK YEMİN EDERİM HAYATİMDA İZLEDİĞİM EN MÜKEMMEL DİZİ DEVAM ETMELİ YILLARCA DEVAM ETMESİ GEREKEN BİR DİZİ BÖYLE MÜKEMMEL OYUNCULAR BİRDAHA BİR ARAYA GELMEZ.

    YanıtlaSil
  28. mukkemel bı dızı insallah 5 sezon çıkar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4sezon çıkmadı
      daha 5 nasıl çıksın

      Sil
    2. Ucu açık bırakıldı belki çıkar

      Sil
    3. The walking dead gibi olur inş the walking dead ucu açık bir bölümle bitirdi.şimdide sinema filmi yayınlayacak inşallah bu da güzel bir final için sinema filmi yayınlar

      Sil
  29. Bu değişebilir degilmi

    YanıtlaSil
  30. En iyisi alın kitapini okuyun

    YanıtlaSil
  31. Offff 4 günde bitirdim lanet olsun şimdi ne izliyecegim ben acil yeni sezon yapmaları lazım böyle olmaz bu iş az destek şu Netflix e

    YanıtlaSil
  32. Çok güzel bir diziydi ama böyle bitmemeliydi çok üzüldüm devamı gelmeli bence daha iyisini hak ediyor reytinglerin nasıl düştüğünü hala anlamıyorum lütfen devamı gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Netflix deki genel kitle bu tarz dizileri sevmiyor ilk başta bunu söyleyebilirim ve artık insanlar beleşe yol aradığı için bahis sitelerinden izliyorlar

      Sil
  33. dizinin yapıı kaç bin dolar

    YanıtlaSil
  34. Bütn sezonu netflix te izledim 3 gunde bitir dim reytingleri dusulecek bir dizi degıldı son fınali smdi izledim izler izlemez 4.sezon arayışına girdim ve suan cok üzüldüm :((

    YanıtlaSil
  35. Diziyi bu sabah bitirdim bittikten tam bir yıl sonra netflixten izledim ve çok güzeldi devam etsinnnn çünkü saçma bitti nolurr 😥

    YanıtlaSil
  36. Çok üzgünüm bitmesin

    YanıtlaSil
  37. Ben de netfilx te izliyorum daha 5 dkk önce son bölüm bitti ama 4 sezon gelmesini istiyorum yasak sitelerde engeleyebilirsiniz bu diziyi bizden almanız gerekmiyordu bu dizini devamını istiyorum lütfen bizi kırmayın .....
    TEŞEKKÜRLER EDERİM 😔😔

    YanıtlaSil
  38. benim adım burak taşkır dizi niye bitiyor ben devam etmesini isterdim çok beyeniyorum lütfen bitmesin niye dicek olursanız dizi çok sürükleci haycanlı dizi sürizlerle dolu ve bir otur dum bilgisayarın başına 1sezondan 3sezona kadar izledim baktmki çok iyi bir dizi bikere dıram var koas var hoşuma giden bir dizi oyüz den bitmesin lütfen geri kalanını bekliyorum

    YanıtlaSil
  39. 5sezona kadar istiyorum devem etmesini

    YanıtlaSil
  40. Aga bunun dizisi de tutmadı filmi de tutmadı bu ne ya bu kadar güzel senaryolar tutmazmı bir tek kitabı tutu

    YanıtlaSil
  41. Son bölümler çok anlamsız bitti ya hayatımda brn bu kadar güzel dizi görmedim o kadar sürükleyiciydi ki bitmesin diye yavas yavas izledim cok akıcı mükemmel.Ve bi dizide ilk defa bu kadar samimi bir ortam oluştu oyuncularla beraber hayran kaldım açıkçası hiç bitmesin istedim.Özellikle jonathana çok üzüldüm ve istediğim beklentiyi alamadım clary bi tek ona yardım edebilridi seni seviyorum dedi ve kantlarıyla clary onu öldürdü canımı yakıyorsun dedi orada bittim brn keske onu iyi yapabilseydi ve son olarak da clary hafızasını yitirdi sanki devam edecek gibi oldu ama etmiyor şuan çok büyük boşluktayım buna benzer bi dizi önerin nollluurrrr :(

    YanıtlaSil
  42. Ben yeni başladım izlemeye 4 günde bitirdim çok sürükleyici dizi keşkee devamı gelse bitmeseymemiş keşkee ...

    YanıtlaSil
  43. Bende yeni başladım neredeyse bitti ama devamı var sanıyordum lütfen yaa bizim gibi severek izleyenler için lütfen bende netflix den izliyorum

    YanıtlaSil
  44. Daha bitirmedim ama dizinin çok kötü bittiğini anladım yani devamı getirilebilecekken final yapılmis anladigim kadariyla bu kotü oldu moralim bozuldu ya 2.sezon 17.bolümdeyim lanet olsun ya çokda sevmistim aslında

    YanıtlaSil
  45. Çoğu insan dizi bilmediginden izleyemiyor bende yeni öğrendim bı hafta da bitirdim daha önce bı çok dizi izledim bunu yeni buldum belki tanıtımı sahada artirilsa izlenimi o kadar çoğalır dizi çok iyi devamına çok güzel gelir final binada uygun bu diziyi bı daha masaya koyulmali hem izleyiciler memnun kalır hemde dizi denememek için fazla bı sebep yok bu kadar talep varken yapılabilir insanlar kitap okumaya acizken burda belki devamını bulabilirim diye yorumların hepsini okuyor en azından ben okudum tek de değilimdir bu kadar taleple denenmeli bence çokta başarılı olabilir sadece her yeni bolumden haberdar olunmalı insanalar bittiğini düşündüğü için izlemiyor bunu yapmakta sizin elinizde biraz daha akılcı davranıp bilen bilmeyen herkese diziyi çeşitli yollarla durmak gerekiyor.

    YanıtlaSil
  46. Ya lütfen devam etsin agliyorum ya böyle bitemez😭

    YanıtlaSil
  47. Lütfen devamı gelsinnnnnmm

    YanıtlaSil
  48. O kalan son 2 bölümünü izlicem ve bitecek bu beni çok üzüyor hatta uyuyamıyorum bile sırf bitmesin diye aylarca izlemedim düşünün o kadar çok sevmiştim. Devam etmesini o kadar çok istiyorum
    ki cunku bu kadar guzel bir diziye tekrar rastlayacagimi düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  49. Umarım devamı gelir cok güzel bir dizi bastan izlemeye basladı o derece kopamıyorum

    YanıtlaSil
  50. Dizi zaten 3. Sezon 20.i bölümde bitmiş ama seven kitlesi üzülmesin diye 22 bölüm yapmışlar ama yine kötü bittii benim için önemli olan magnus ve alc tii mutlu sonla bittiği için bir yandan sevindim bir yandan dizinin devamı gelsin istiyorum..

    YanıtlaSil
  51. 22. bölümün sonu çok saçmaydı yani bölümün sonundan bile 4. sezonun geleceği belliydi lütfen yeni sezon gelsin yaaaaa

    YanıtlaSil
  52. Bu gün bitirdim bu diziyi diziyi bilen kitle sayısı çok az ben 1 hafta önce öğrendim ve 1 haftada bitirdim filimin reklamının yapılması tanıtım yapılması sayesinde geniş bı izleyici kitlesine sahip olabilir 4. Sezonun gelmesi dileğiyle 😏

    YanıtlaSil
  53. Ya çok güzel bi diziydi nolur devam etsin bitti tekrardan başladım bunun gibi diğer diziler zevk vermiyo her bölümü ayrı güzeldi. Asla dizileri izleyip bitiremem bi yerde bırakırım ama 3 sezon izlemek yetmedi bu diziye ki böyle bitmemeli herşey yeniden başlıyo gibi bişey oldu finalde 4.sezon gelsinn acilen

    YanıtlaSil
  54. Böyle bir diziyi nasıl olurda yeni keşvetebilirim şu zamana kadar izlediğim bütün dizileri on basar be nerde zırtırı dizi varsa onun koymuşlardı sonlarını merak etmeden bırakırdım bayardı çünkü. Ama bu diziye başladığım günden beri bağlı kaldım öyle alıştım şuan final olmasına aşırı modum düştü heleki finali yemin ederim içime oturdu heryerden bakındım 5.sezonu var mı yok mu malesef ki yok. keşke aynı oyunculardan tekrar 5.sezonu çekilse Türkiye de 1.sırada olmazsa yüzüme tükürürüm bu kadar netim. Şimdi ağlayarak tekrar başlamaya gidiyorum..

    YanıtlaSil
  55. Böyle bir diziyi nasıl olurda yeni keşvetebilirim şu zamana kadar izlediğim bütün dizileri on basar be nerde zırtırı dizi varsa onun koymuşlardı sonlarını merak etmeden bırakırdım bayardı çünkü. Ama bu diziye başladığım günden beri bağlı kaldım öyle alıştım şuan final olmasına aşırı modum düştü heleki finali yemin ederim içime oturdu heryerden bakındım 5.sezonu var mı yok mu malesef ki yok. keşke aynı oyunculardan tekrar yeni sezonu çekinse Türkiye de 1.sırada olmazsa yüzüme tükürürüm bu kadar netim

    YanıtlaSil
  56. Aslında yeni bir sezon için farklı türlerde reklam yapılsa anlaşmalı ülkelere yayınlansa benim gibi bir çok kişi diziyi izleyebilir. Ben mesela 2019 dizisini daha 2022 izledim. Çünkü hiçbir yerde reklamını vb. türden diğer diziler gibi haber edilirse retingler yükselim sağlıcağına eminim. Benim gibi sıradan bir insan için böyleyse hayranları düşünemiyorum. Çünkü dizi yarım kalmış gibi bir son olmuş. Belirli platformlarda mesela insta ya da twitter reklamları. En kötü diğer sitenin alt reklamlarında verilebilir.

    YanıtlaSil
  57. Bu diziyi yeni yılında izledim. Toplam 3 gün sürdü. Bu dizide Simon Karakterine o kadar güç bahşedilmesine rağmen çok az sahnede etkili gördüm. Ama kilit noktalarda gözüktüğünde çok sevindim. Gelen geçen çocuğu bıraktı gitti hatta bazı sahnelerde hiç alakasız bir noktada sahnesi girdi. Ama sonunda mutlu olmasına sevindim. Dizi ilk sezonda çok güzel başladı. Ama Son sezonda kötü olan tarafın 9 bölüm gelişmesi ve son 2 bölümde de saldırı yapması bana çok saçma geldi. Sonunda da herkesi mutlu edip Jace de sevdiğini kaybetmesi ama sonra da umut veren o son sahne ile bitmesi sanki yarın kalmış bir hikaye var ama ileride bir gün yapabiliriz izlenimi bırakmış. Umarım Netflix bir el atar duruma ve bir sezon daha çekilir.

    YanıtlaSil
  58. 1 ocak 2023 sesleniyorum diziyi 1 hafta da bitirdim som bölümü az önce bitirdim ve netfilix lütfen el at ve devam etsin aslonda bi kitap serisi ve devamı var yani dizinin de devamı olmalı
    Lütfen

    YanıtlaSil