21 Temmuz 2013 Pazar

Comic Con 2013 - Ölümcül Oyuncaklar Ekibinin MTV Röportajı

Güncelleme: Röportajın devamı ve çevirisi eklendi.

- 1. Kısım - 


Josh: Filmi izleme şansın oldu mu?

Jamie: Henüz izleyemedim ama muhteşem Kevin Zegers izledi.

Josh: Daha önce Comic Con'a geldiniz mi?

Jamie: Evet daha önce geldim. New Moon (Alacakaranlık Efsanesi: Yeni Ay) ile katılmıştım.

(+2 Video)

 - 2. Kısım -



Jamie ve Lily deneme çekimlerinden bahsediyor.

Robert (şaka yaparak): Simon sürekli geri plandı. Filmin kapanış jeneriğinde ortaya çıkıyor ve bu yenim benim dercesine "Artık Tina Lewis'im." diyor. Kitaptan uyarlarken ufak bir değişiklik yaptık. Hayranlar buna alışsa iyi olur.

Robert filmin çekimleri esnasında Toronto'da karşılaştığı hayranlar karşısındaki şaşkınlığından bahsediyor.

Robert: Fakat kimse benim saçmalamalarımı anlamadı ya da herhangi başka bir şeyi. Şimdilik. Kendim için bir sapık yaratmaya çalışıyorum.
Lily: Sakın öyle bir şey deme.
Robert: Sevildiğimi hissettirirdi ama. Belki de mundiemoms.com'dan birini bulurum. Zaten birazdan onlarla röportaj yapacağız. Hanımlar... *göz kırpar* Olgun kadınları seviyorum, tek söyleyebileceğim şey bu.

Josh: Hayranların, senin filmde yapacaklarından dolayı heyecanlandığını biliyor musun?

Kevin (Godfrey'e):  Demek istediği KİME ne yapacağından dolayı heyecanlı olduklarını biliyor musun?

Josh: Aydınlattığın için teşekkür ederim Kevin.

Godfrey: *gülüyor* O kişi sen olacaksın, bayım. Çok çılgınca ve çok eğlenceliydi. Keyifli bir maceraydı bu projenin bir parçası olduğum için gururluyum. Magnus gibi eğlenceli ve hayranların favorisi bir karakteri canlandırmak da keza öyle. Filmi görmek için sabırsızlanıyorum.

Josh Comic Con'daki en inek kişi kim testi yapıyor.

Lily: Bu işte berbatım.

 - 3. Kısım -



Robert: Sorular Ölümcül Oyuncaklar'dan mı gelecek?

Josh: Hayır değil.

Josh: Wolverin'in pençeleri neden yapılmıştır?

Robert: Bayım, bayım! Adamantium.

Josh: Aferin!

Jamie: Ben mutfak bıçağı diyecektim.

Josh: Süpermen'in gerçek ismi nedir?

Jamie ve Lily: Clark Kent.

Robert: Kal-El.

Robert: Hadi ama. Bu odada ki en büyük inek benim.

Josh: Tardis nedir?

Jamie: Zamanda seyahat edebileceğiniz bir telefon kulübesi.

Lily: Bir İngiliz şeyi olsa gerek.

Jamie: Yargılayıcı olma.

Josh: The Hobbit'teki ejderhanın adı nedir?

Robert: Benedict Chumberbatch

Josh: Thor nerede yaşıyordu?

Robert: Asgard.

Josh: Eveeet! Bu adam biliyor bu işi!

Josh: Katniss Everdeen hani mıntıkadan geliyordu?

Robert: On iki.

Josh: Harika. Tanrım, sen delisin.

Josh: Bu sezon Game of Thrones'da (Taht Oyunları) cinsel organını kaybeden karakter kimdi?

Lily: Ah bunu biliyorum. Alfie Allen'ın karakteri ama karakterin adını bilmiyorum.

Jamie: Yani Alfie Allen cinsel organını kaybetti.

Josh: Pekala, sinrilendi Chewbacca (Star Wars'deki bir yaratık) sesinizi duymak istiyorum.

Lily: *ses çıkarır*

Jamie: Bu gerçekten iyiydi.

Robert: *ses çıkarır*

Kevin: *ses çıkarır*

Robert: Setteki karavanında onun bu sesi çıkardığını duydum.

Çeviri: elwiens | Özge Gonca

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder