3 Temmuz 2013 Çarşamba

Cassandra Clare ve Jamie C. Bower Glamour UK'nin Twitter Söyleşisine Katıldı


Lily'nin Clary olarak harika olduğunu söyledin, peki onunla favori sahnen hangisi? 
Jamie: Sera sahnesi.

Jace'in karizması seni etkiledi mi? 
Jamie: Çok fazla. İçimde farkında olmadığım Jace parçaları taşıyormuşum.

Jamie'nin seçmelere öne çıkmasını sağlayan neydi? 
Cassie: Jace çok fazla duygusal değişimler yaşıyor ve Jamie bunu yapabilirdi.

Favori silahın hangisiydi ve neden? 
Jamie: Sopa, çünkü daha önce hiç kullanmamıştım.

Jace'i Clary'le tanışmadan önce mi sonra mı kendinle özdeşleştirdin? 
Jamie: Sonra.

Son kitabın konusu hakkında biraz tüyo verebilir misin? 
Cassie: Bu dünyayı bambaşka bir dünyaya bırakıyoruz.

Gölge Avcısı olmanın en faydalı yanı neydi? 

Jamie: Deri kıyafetler.

Kemikler Şehri'nde bir karakter olsaydınız bu kim olurdu? 
Cassie: Sıradan bir insan & tehlikede olmayan. 
Jamie: Kedi Church.

Bir mühür dövmesi yaptırdığın doğru mu? 
Jamie: Hayır değil. Bir mühür dövmesi yaptırmayı düşünmüyorum ama ne yaptıracağımı biliyorum.

En sevdiğiniz Jace sözü? 
Jamie: "Sevmek yok etmektir." Çok doğru bir söz.
Cassie: "Eğer kıyafetlerimi çıkarmamı istiyorsan sorman yeterli."

iTunes'da yeni müzikler paylaşmayı planlıyor musun? 
Jamie: Evet bir sürü planım var.

Filmi gördükten sonra karakterlerine bakış açın değişti mi? 
Cassie: Evet, artık yazarken aklımda oyuncuları canlandırıyorum.

Gölge Avcısı, Büyücü/İblis, Kurtadam ya da Sıradan? 
Jamie: Gölge Avcısı 
Cassie: Büyücü/İblis

Küller Şehri'nde görmeyi en çok beklediğiniz şey nedir? 
Cassie: Saray sahnesi.
Jamie: Karakterlerin gelişimi.

Hangi ünlü sizce gizli bir Gölge Avcısıdır?
Cassie: David Bowie
Jamie: The Hoff

Filmin soundtracki için şarkı yapmayı düşünür müsün? 
Jamie: Kesinlikle. Ama maalesef bu defa gerçekleşemedi.

Küller Şehri için antrenmanlara ne zaman başlıyorsun? 
Jamie: Şimdi. Beni öldürüyor. Pizza yiyemiyorum.

Bir karakteri öldürmeye nasıl karar veriyorsun? 
Cassie: En başından biliyorum.

(Karakteri öldürdükten sonra) Nasıl hissediyorsun? 
Cassie: Öldüklerinde gerçekten çok üzülüyorum.

Eğer bir iblis/büyücü olsaydın işaretinin ne olmasını isterdin? 
Cassie: Solungaçlar. Böylece su altını keşfedebilirdim.

Kasta seçildiğini öğrendiğinde ilk tepkin ne oldu? 
Jamie: Şok oldum. Çünkü kendimi red cevabına hazırlamıştım.

Kasta seçildiğini öğrendiğinde tepkin ne oldu? 

Jamie: Bir kutlama içeceği açtım ve oturup Eurovision'u izledim.

Küller Şehri'nin çekimlerine ne zaman başlıyorsunuz? 
Jamie: Eylül sonunda.

Örnek aldığın aktörler kimler? 
Jamie: Eski oyuncular. Audrey Hepburn'ü çok seviyorum.

Jace'i yazmanda seni etkileyen kim oldu? 
Cassie: Biraz Bay Darcy, biraz Heathcliffe ve biraz da gerçek hayatta tanıştığım insanlar.

Çeviri: elwiens
GlamourUK

1 yorum: