11 Temmuz 2013 Perşembe

Cassandra Clare Verdiği Röportajda 'Küller Şehri'nde Görmek İstediği Sahnelerden Bahsetti


***Röportaj 'Küller Şehri'nden spoiler içerir, kitabı henüz okumamış ve spoiler almak istemeyen takipçilerimizin devamını okumamasını tavsiye ederiz.



Magnus ekibe alınmadan önce Asyalı bir aktörün onu canlandırması konusunda çok ısrarcıydın – Hala geçen seneki Londra imza gününü hatırlıyorum – ve Küller Şehri’ndeki oyuncular için hiç böyle koşulların var mı ve filmde kesinlikle olması gereken sahneler?
 
Cassie: Şey, uzun lafın kısası size söyleyebileceğim filmin tüm içeriğini kontrol edemiyorum, ama Maia hakkında söz hakkım elbette var. Kitaplarda Maia bir melez, yarı Afrikalı yarı Amerikan, yani yarı beyaz bu yüzden umarım onu canlandırması için melez ya da zenci birini bulurlar. Raphael içinse, Raphael İspanyol, onu oynaması için İspanyol bir aktör isterim – Bunların dışında ekibe alınanlar konusunda ciddi isteklerim yok ve kimlerle görüşeceklerini merak ediyorum. Filmde olmasını istediğim sahneler – botta Simon’ın Jace’i ısırdığı sahneyi gerçekten çok ama çok seviyorum. Bu onların ilişkisi için harika bir sahne çünkü bu bir ilk – bu biraz müstehcen bir sahne ama bu onların ilk kez - 

Sarah Rees Brennan (Cassandra'nın ortak yazar arkadaşı): Birbirlerine yapışıyorlar, birbirlerine sarılıyorlar...

Cassie: Birbirlerine yapışıyorlar, bir botun üstünde sarılarak duruyorlar. Bu ilk ve son kez oluyor. Ama ilk defa Jace, Clary için önemli olan Simon’a öncelik veriyor. Bu yüzden gerçekten kimsenin homoseksüel paniğine girip sahneyi kesmeyeceğini umuyorum çünkü gerçekten harika. 

Alec ve Magnus’u kamyonette görmek ve tabii ki Seelie Sarayı'nı da görmek harika olurdu. 

Cassie: Elbette! Bundan bahsetmiş olmalıyım! Bu konuda endişelerim yok çünkü senarist Alec ve Magnus’un ilişkisiyle ilgilendi, bu yüzden o sahnenin olacağına inanıyorum, ama kamyonette Alec’in “Ellerimi tut ve gücümü al,” dediği sahneyi görmeyi gerçekten çok istiyorum. Umarım filmde yer alır. 

Harika olur!

Çeviri: Serra
TMISource

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder