9 Kasım 2012 Cuma

Kevin Zegers, Hayran Sorularını Yanıtladı!

Çarşamba günü filmin çekimleri tamamlandıktan sonra Kevin Zegers (Alec Lightwood), Twitter'dan hayran sorularını yanıtladı...

Oyuncu ve yapım ekibini özleyip özlemeyeceği hakkında:
-Elbette özleyeceğim. Çok eğlenceli zaman geçirdik.

Filme dair en çok özleyecekleri şeyler hakkında:
-İnsanlar. Nadir edinilen yeni arkadaşlar.

Çarşamba gecesi, çekimler tamamlandıktan sonra yaptıkları hakkında:
-Toparlandım ve Perşembe sabahı evime giden bir uçağa bindim.

Serinin diğer filmlerinin çekilip çekilmeyeceği hakkında:
-Umarım.

Bu filmle kazandığı çekim tecrübeleri hakkında:
-Harika. Hepimiz çok çalıştık ve göreceğiniz filmden gurur duyuyorum.

                                                           Fragman hakkında:
                                      -İzlemedim fakat harika olduğunu duydum.

                                                       Filmdeki favori sahnesi:
                                                     -Dumort Otel’i sahnesi.

                                   Karakteri Alec Lightwood hakkında en sevdiği şey:
                                                           -Serseri olması.

                                                        Çeviri: Görkem D.
                                                                 tmisource

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder