21 Kasım 2012 Çarşamba

Harald Zwart, Hayran Sorularını Yanıtladı!

Yönetmen Harald Zwart, Ölümcül Oyuncaklar: Kemikler Şehri hakkında 16 Kasım'da hayran sorularını yanıtladı...

Kitapları okudunuz mu?
-Evet okudum ve onları çok sevdim.

Film çekimlerinin en iyi yanı:
-Her gün hayranlar bizi setin dışında bekliyorlardı ve bu bizim çekimlerimize destek sağlıyordu.

En sevdiği karakter hakkında:
-Bunu söylemek zor. Ama Dorothea'yı seviyorum. O harika bir karakter.

''Kafanın içinde bir harita var Clary,'' sözlerini kim söylüyor?
-Bu sözler Magnus'a ait.

Isabelle'in alev saçma fikri nerden geldi?
-Sevdiğim bir fikirdi ve Isabelle’de oldukça uydu. Filmin sonunda kavga ederken de harika bir iş çıkardı.

Geir Andreassen, filmin görünümünü/ışıklandırmasını ve renk paletini nasıl seçti?
-Geir, çok yetenekli biri. Birlikte birçok filme göz attık ve en sonunda filmimiz için renk ve aydınlatma planı üzerine çalıştık.

Hangi karakterleri ilginç buluyorsunuz?
-Ben hepsini seviyorum. Clary cesur, Jace'in harika bir karakter yapısı var. Ama Hodge'ın çok karmaşık bir ruhu var ve ben bunu çok ilginç buluyorum.

Biz Magnus (Godfrey Gao)'un resimlerini ne zaman göreceğiz?
-Dayanın. Beklediğinize değecek.

Filmin çekimlerinden en sevdiği set üzerine:
-Kütüphane çekimlerini çok sevdim. O sahnenin seti Jules Verne'den esinlenilmiştir. Ama Kemikler Şehri çekimleri de bir o kadar iyiydi!

Kitaba sadık kalma konusunda:
-Film yaparken zaman zaman değişiklikler yapmamız gerekir. Fakat @cassieclare ile daima temas içinde çalıştık. O harika biri.

Yönetmen olmanız için sizi etkileyen, size ilham veren ne oldu?
-Ben herhangi bir film endüstrisinden uzakta Norveç'te yaşadım. 8 yaşındayken ilk filmimi yaptım. Tam da Star Wars’un yapıldığı yıldı.

Kostümler sadece bu film için tasarlandı değil mi?
-Evet, çoğu yeni tasarım ve film için yapıldı. Tasarımcımız Gersha harika biri!

Jamie Campbell Bower aksiyon sahnelerinin hepsinde kendi mi oynadı?
-Evet, o inanılmaz.

Filmin Londra galası hakkında:
-Londra'ya gelmek istiyoruz. Çünkü kadromuzdaki oyuncuların çoğu İngiliz.

Yeniden Star Wars filmi yapılsa onu yönetmek ister misiniz?
-Evet, lütfen!

Ölümcül Oyuncaklar hayranlarının sevgisi hakkında:
-Ölümcül Oyuncaklar Serisi hayranları muhteşemler. Ev yapımı kurabiyeler için teşekkür ederim. Hepinizi çok seviyorum!

Oyuncuların Brezilya'ya gitme ihtimali hakkında:
-Tamamdır! Orada olacağız!

Fragmandaki ürpertici küçük kız da kim?
-Göreceksiniz. O harika bir oyuncu...

Mühürleri iyi bilip bilmediği hakkında:
-Evet, ben hepsini çok iyi biliyorum.

Gençken hangi serilerin hayranıydınız?
-Hitchhiker’s Guide To The Galaxy.

İtalya'da bir gala olasılığı üstüne:
-Neden olmasın. İtalya'yı severim. Orada çok fazla reklam filmi çektim.

Tek kelimeyle Robert ‘Robbie’ Sheehan'ı açıklayın:
-Enerjik.

Filmde en sevdiğiniz mekan?
-Serada çekim yapmayı çok sevdim.

Simon ve Isabelle çifti hakkında:
-Onlar mükemmel bir çift, değil mi? Yalnızca… Bunu henüz bilmiyorlar.

Tek kelime ile Ölümcül Oyuncaklar: Kemikler Şehrini açıklayın:
-heyecanvericiaksiyondestansıromantikkorkutucukarakterdram - Tek bir kelime olarak sayar mısınız?

Oyuncular hakkında:
İlk günden beri harika zaman geçirdik. Hepsi çok profesyonel ve dünya tatlısı sıradanlar.

Son çekim gününde neler hissettin?
-Çekimler dün sona erdi. Henüz nasıl hissettiğimi gerçekten bilmiyorum. Ama biliyorum ki çok özleyeceğim. Benim için büyük bir deneyim oldu.

Diğer Ölümcül Oyuncaklar kitaplarının da film olması üzerine:
-Çok isterim.

Tek kelimeyle Cassandra Clare'in kitapları açıklayın:
-Elinizdendüşürmekçokzor.

Fragmanda yer alan, Jamie’nin polis arabası üzerinden kayarak geçtiği sahneyi kaç tekrarda çektiniz?
-Üç tekrar. İlki çok iyiydi. Yağmur yüzünden kameralarda sorun yaşadık o yüzden birkaç defa daha çektik.


Filmde hangi karakteri oynardın?
-Madame Dorothea.

Çekimleri en eğlenceli olan sahne hangisiydi?
-Dumort Oteli çekimlerinde çok eğlendik!

Clary'nin kahvesinin üzerinde görünen mührü oraya koymak kimin fikriydi? 
-Teşekkürler. Bu benim fikrimdi. Zeki, parlak fikirli arkadaşım Nikolai Lockertsen ile yaratıcı bir konuşmanın sonrasında bu fikir aklıma geldi.

Sizi sette en çok hangi oyuncular güldürdü?
-Lily ve Jamie, ekibi birçok kez güldürdü. Lena (Headey), kavgada bir kızartma tavası ile mücadele verirken kahkahalara boğuldu.

En sevdiğiniz mühür hangisi?
-Sessizlik mührünün tasarımı çok sevdim.

En çok hangi karakter ile benzeşiyorsunuz?
-En çok Hodge ile.

Godfrey Gao (Magnus)’un kostümünü tarif eder misiniz?
Pantolonunu giymeyi unuttu.

Ölümcül Oyuncaklar serinin hayranlarının ne kadar fazla olduğunu ve filme verdikleri desteği biliyor muydunuz?
-Şimdi biliyoruz ve tutkunuzu paylaşıyoruz. Şahsen bunu yapmayı ben seçtim çünkü bu sinematik ve harika bir hikaye.

Ölümcül Oyuncaklar: Kemikler Şehri müziklerini yapan bestecisi Gabriel Yared hakkında:
-Gabriel Yared'la birlikte çalığımızı için çok mutluyuz. Müziklerini dinlediğiniz de anlayacaksınız...

Çeviri: Elwiens
tmisource

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder