26 Kasım 2012 Pazartesi

Harald Zwart, Jamie Campbell Bower ve Lily Collins'ten Bahsediyor!


Get More: Music News
 
Lily Collins'in Clary Fray Olması Hakkında:
 
-Ben ekibe dahil olduğumda Lily, çoktan seçilmişti. Onun mükemmel olduğunu düşünüyorum. Bu projeyi kabul etme nedenlerimden biri de oydu. Bence Lily, Clary Fray olarak kesinlikle harika. Eğer filmi izlerseniz; onun çok sevimli, güçlü ve rolünü çok gerçekçi oynadığını görebilirsiniz. Çok geniş bir duygu yelpazesine sahip. Ayrıca ben geldiğimde ekipte bir de Jamie Campbell Bower vardı. Harika bir oyuncu kadrosuna sahibiz. Bu konuda çok mutluyum. 
 
Jamie Campbell Bower'ın Jace Wayland Olması Hakkında:
 
-Hayranlara çok büyük bir süpriz olacağını düşünüyorum. Onu sadece bir kez görmüştüm ve görür görmez ''Bu Jace olmalı, başka bir seçenek yok.'' diye düşündüm. Kesinlike harika bir Jace oldu. Jamie, gerçek bir melek görünümüne sahip ve mizah duygusu aynı Jace gibi. İnsanların onu Jace olarak kabul edeceklerinden eminim. 
 
Çeviri: Görkem D.
Kaynak: Tmisource

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder