22 Temmuz 2015 Çarşamba

Kat McNamara'nın Twitter Soru-Cevap Etkinliği (Çeviri + Resimler + Video)


- İtalyanca konuşuyor musun ve neden biyografinde "ANCORA IMPARO" yazıyor?
Kat: Hayır konuşamıyorum ama isterdim, en sevdiğim Michelangelo alıntısı.

- En sevdiğin grup? 
Kat: Maroon 5 

- Twitter mı Instagram mı? 
 Kat: İkisini de seviyorum 

- En sevdiğin kek/pasta türü? 
Kat: Havuçlu Kek'e bayılıyorum!

- Etrafındaki yakışıklı çocuklarla nasıl hissediyorsun? 
Kat: Hepsi kardeşim gibi. Çok eğlenceliler. 

- En sevdiğin renk? 
Kat: Mavi. 

-%10 sahnesinde Dom'u yumrukladığında ne oldu? 
Kat: İlk bölümü izleyip görmeniz gerekiyor haha 

- Dünyada en sevdiğin yer?
Kat: Büyükannemin mutfağı. 

- En sevdiğin şarkı? 
Kat: Şu ara en sevdiğim şarkı Tove Lo'nun Thousand Miles'ı. 

- En utanç verici anın? 
Kat: Sakarın tekiyim, sürekli bir şeylere takılıyorum! 

- Artık vampirlere, kurtadamlara ve perilere inanıyor musun? 
Kat: Tabii ki Aşağı Dünyalılar'a inanıyorum! Nasıl inanmam?

 - Kedi mi köpek mi? 
Kat: Ben Kat (Cat=Kedi) olarak köpeklere bayılıyorum! İkilem!

-Dom'u iki kelime ile tanımlar mısın? 
Kat: Zeki sümüklü (ağlak).

- Dizide erkek bir karakter olsaydın kim olurdun? 
Kat: Herkes olabilirdim, Magnus olurdum, o harika ve kimse Harry kadar iyi canlandıramaz.

- Ekipteki en iyi dansçı? 
Kat: Harry kesinlikle en iyi dansçı! Hiç şüphesiz.

 - Fanlardan gelen destek karşısında başın dönmüş hissediyor musun? 
Kat: Başım dönmüş, heyecanlı, minnettar hissediyordum/hissediyorum!

- Gizli bir yeteneğin var mı? 
Kat: Hamur işleriyle uğraşmayı seviyorum!  

- Ekipteki en komik kişi kim? 
Kat: Bütün ekip şamatacı. Özellikle de bir araya geldiğimizde.

- Cassandra'nın herhangi bir kitabını okudun mu? Favorin? 
Kat: Şu anda kitaplara gömülmüş durumdayım. Cassandra'nın kalemini seviyorum!

- Eğer bir Aşağı Dünyalı olsaydın..? 
Kat: Bir Seelie (peri) olmak isterdim!

- Uzaylılara inanır mısın? 
Kat: Kısa cevap; evet! 

-Clace sahnelerinde Dom'la eğlendiniz mi? 
Kat: Dom'la çalışırken inanılmaz eğlendim. Sahne aralarında sürekli birbirimizle dalga geçiyoruz.

- Cassie Clare ile tanışmak nasıldı? 
Kat: Onunla tanışmak çok hoştu! Karşılaştığımızda dilimi yutmuştum! Yine de çok eğlenceliydi! 

- Clary'nin en sevdiğin özelliği? 
Kat: Güçlü duruşu ve arkadaşlarına olan sadakati. 

 - Harry'yi 3 kelime ile tanımlar mısın? 
Kat: Sihirli, tekno büyücü.

- Shadowhunters'ın ilk sezonunda heyecanla beklediğin bir şey var mı? 
Kat: Çok fazla şey var ama hepsi önemli. #SpoilerUyarısı

- Bir mühür yaratsaydın bu ne olurdu? 
Kat: Gardrop düzenleme mührü .

- Clary'yi 3 kelime ile tanımlar mısın? 
Kat: Bücür, kızıl ve sinirli. 

Bir Disney prensesi olsaydın kim olurdun? 
Kat: Mulan ya da Pochahontas! İkisi de savaşçı! 

- Hayran olduğun ünlü? 
Kat: Ryan Gosling.

- Dom'la ilişkini 3 kelime ile tanımlar mısın? 
Kat: Dom'la ilişkim güvene dayalı. O benim arkadaşım, sırdaşım ve dert ortağım.

-Clace (Clary ve Jace) mi Climon (Clary ve Simon) mu? 
Kat: Sanırım bu kapışmada ikisinin ortasında duruyorum. Ben tarafsız bölgeyim!

 - Shadowhunters ekibi hakkında en sevdiğin şey? 
Kat: Ekipteki herkesin işini tutkuyla yapması. Bakınca anlaşılıyor.

-Setteki en şakacı isim? 
Kat: Kesinlikle Dom Sherwood! 

-Şimdiye kadar en sevdiğin sahne ne oldu? 
Kat: Her sahne bir öncekinden daha eğlenceli ve yeni zorluklar getiriyor! Anlatırsam spoiler olur.

- Clary olacağını öğrendiğinde yaptığın ilk şey ne oldu? 
Kat: Nutkum tutuldu, sonra ilk iş melek mühürlü bir telefon kılıfı aldım.

- Harry ve Matt arasındaki kimya nasıl? 
Kat: Harry ve Matt beraber çok eğlendiler! Malec olarak inanılmaz iyiler. Görmeniz için sabırsızlanıyorum.

- Issız bir adaya düşseydin yanına kimi alırdın? 
Kat: Matt'i alırdım. Sohbeti ilginç biri ve inanılmaz becerikli.

-Çay mı kahve mi? 
Kat: İkisi de! Bir gece öncesini nasıl kapadığıma göre değişir. 

- Shadowhunters dünyasında yaşamak ister miydin? 
Kat: Eğer Jace, Simon, Magnus ve  Lightwoodlar gibi arkadaşlarım olacaksa kesinlikle isterdim!

- Hayalindeki tatil? 
Kat: Sırtıma çantamı alıp Avrupa'yı dolaşmak.

- Bir değil iki uyarlamada birden yer almak nasıl? 
Kat: Maze Runner ve Shadowhunters'da rol almak hayallerimin gerçekleşmesiydi.

- Clary ile ortak olan/olmayan özellikleriniz? 
Kat: Clary gibi inatçı ve sadığım ve onun gibi cesur olmaya çalışıyorum. 

- Bir gücün olsaydı ne olsun isterdin? 
Kat: İyileştirme gücü. 

- Dizinin çekimleri sırasında en sevdiğin şey? 
Kat: En sevdiğim şey hikayenin inanılmaz tutkulu insanlar tarafından hayata geçirilişi oldu.

- Shadowhunters hayranlarını 3 kelime ile tanımlar mısın? 
Kat: Harika, tutkulu ve melekler.

- Matthew Daddario'yu tek kelime ile tanımlar mısın? 
Kat: Büyüleyici.

- Simon ve Clary'nin arkadaşlığından söz eder misin? 
Kat: Arkadaşlıklarına bayılıyorum - çok güçlü ve karmaşık. Alberto'yla çok eğlendik.

- Simon ve Clary'nin ilişkisi hakkında en sevdiğin şey nedir? 
Kat: İlişkilerinin güven ve sadakat üzerine kurulmuş olmasını çok seviyorum.

-Bir süperkahraman olsaydın kim olurdun? 
Kat: Örümcek Adam, hoş olurdu doğrusu. 

- Dom'un iyi bir Jace olduğunu düşünüyor musun? 
Kat: Dom, Jace olarak inanılmaz, karakterine çok şey kattı.

- Gölge Avcısı kadınların dövüş sırasında topuklu giymeleri çok mu önemli? 
Kat: Topuklu giymek oldukça önemli!

- Bir günlüğüne biri ya da bir ünlü olsaydın kim olurdun? 
Kat: Audrey Hepburn. 

- Clary ile bağdaştırdığın bir şarkı var mı? 
Kat: Jetta'dan "I'd love to change the world" 

- Alberto göründüğü kadar komik ve sevimli mi? 
Kat: Çok daha komik ve eğlenceli. O bu dünya üzerindeki en sevdiğim insanlardan biri!

- Isaiah Mustafa gerçekten de Old Spice gibi mi kokuyor? 
Kat: Evet. Her zaman Old Spice kokuyor hatta bazen bize de ürün ve havlu falan getiriyor. 

- Hangi dönemde yaşamak isterdin? 
Kat: 20'ler ya da 50'ler. İki dönemi de seviyorum!

- Bir arkadaşlıkta en önemli şey. 
Kat: Güven. 

- Maxim Roy ile setteki ilişkin nasıldı? 
Kat: Onunla çalışmayı çok çok çok sevdim. Sette çokça anne-kız sohbetleri yaptık. 

-Shadowhunters düyasının en sevdiğin yönü? 
Kat: Mizah, tehlike ve romantizm arasındaki denge.

-Dom'un Jace olmasının en iyi ve en kötü yanı? 
Kat: İyi yanı; yakın dostunuzla karşılıklı oynamak, kötü yanı; korkmak ve durmaksızın eşek şakalarına maruz kalmak. 

- En sevdiğin yönetmen? 
Kat: David O. Russell.

- Shadowhunters dizisinde rol almanın en iyi yanı? 
Kat: Bu macerayı harika insanlarla paylaşmak ve onlardan bir şeyler öğrenmek. 

- Bir çizgi film karakteri olsaydın kim olurdun? 
Kat: Scooby Doo'dan Velma.

- Lily Collins'le tanıştın mı? 
Kat: Hayır tanışmadım ama büyük hayranıyım!  

-Clace hala öpüşmedi mi? 
Kat: Hayır henüz öpüşmedi.

- Alberto'yu 3 kelime ile tanımlar mısın? 
Kat: Neşeli, tutkulu ve düşünceli. 

- Hayatın boyunca tek bir ayakkabı giyme şansın olsaydı seçimin ne olurdu? 
Kat: Clary'nin ölümcül çizmeleri!

- En sevdiğin silah? 
Kat: Melek bıçağı.

- En sevdiğin emoji? 
Kat:  

- Şekerli mi tuzlu mu? 
Kat: Şekerli.

- Issız bir adaya düşseydin yanına alacağın 3 şey? 
Kat: Güneş kremi, bir çuval patates ve bir bot. 

- En sevdiğin diziler? 
Kat: UnREAL, Game of Thrones ve The Walking Dead.

- Çetinçeviz Clary Fray'i canlandırmayı 1'den Muazzam'a kadar kaçla değerlendirirsin? 
Kat: Bu rolü canlandırabilmek muzzamın da ötesinde. Hayallerimin rolü. Müteşekkirim. 

- Enstitü setini tek kelime ile tanımlar mısın? 
Kat: Destansı.

- Isaiah Mustafa'yı 3 kelime ile tanımlar mısın? 
Kat: Old Spice Adamı.

- Çocukken en çok korktuğun şey? 
Kat: İğneler.

- Favori yazarın? 
Kat: Cassie Clare'in dışında mı? Shakespeare ve Tom Stoppard diyebilirim.

- Sessiz Kardeşler hakkında ne düşünüyorsun? 
Kat: Çok korkunç ve coollar. Onları canlandıran oyuncular aslında çok şeker insanlar! 

- Şu anda kaçıncı bölümü çekiyorsunuz? 
Kat: 6. bölümü.

- Diğer oyuncular hakkında ilk izlenimin ne oldu? 
Kat: İlk izlenimim; böyle bir grup içinde olduğum için çok şanslı hissetmiştim! Saatlerce sohbet edip gülüşmüştük!

- Bir hayvan olsaydın ne olurdun? 
Kat: Mavi kuş.

- En sevdiğin mühür? 
Kat: Şimdilik Iratze (iyileştirme), koruma ve görünmezlik mührü - ama hepsini çok seviyorum! 

- Hayattaki amacın nedir? 
Kat: Hayattaki amacım insanlara bir şeyler hissettiren sanat ürünleri yapabilmek.  

- Clary ve Izzy arasındaki dinamizmi nasıl tanımlarsın? Emeraude sevimli biri mi? 
Kat: İkisi arasındaki dinamizm çok iyi - pek çok dizidekinden farklı. Emeraude'u çok seviyorum! 

-Matthew ile çalışmanın en keyifli yanı neydi? 
Kat: Matthew'la çalışmaktan çok keyif aldım -  yakınlarda eğlenceli bir dövüş sahnesi çektik, zekasıyla her seferinde beni öldürüyor! 

- Şimdiye kadar en sevdiğin Shadowhunters cümlesi? 
Kat: "Benim adım küçük kız değil!"

- Clary ve Jace'in ilişkisinde en sevdiğin şey? 
Kat: İkisi arasında en sevdiğim şey ihtiyaç duyduklarında birbirlerine güç vermeleri. 

- Sebastian'la tanışmak için heyecanlı mısın? 
Kat: Sebastian'la tanışmak için çok heyecanlıyım! Umalım da Shadowhunters dizisi o zamana kadar sürebilsin!

- Clary mi Alec mi? Kim kazanır? 
Kat: Diziyi izleyip kimin kazanacağını öğreneceksiniz!

Çeviri: Elwiens

Video




Resimler

image host image host image host

1 yorum:

  1. I like Shadowhunters series but I lover shadowhunters books .I like Cassie Clare

    YanıtlaSil