12 Temmuz 2015 Pazar

Cassandra Clare 'Shadowhunters' Oyuncularıyla Akşam Yemeğinde


Cassandra Clare, yemekten sonra hayranların sorularını yanıtladı:

Akşam yemeği nasıldı?
Cassandra:
Eğlenceliydi. Gecenin en iyileri Matthew ve Dominic'ti.

  Toplantı ve oyuncularla akşam yemeği nasıldı? Sizden bazı tavsiyeler aldılar mı?
Cassandra:
Çok tatlı insanlar ve evet, kitaplar hakkında çok konuştuk.
 
 Akşam yemeğinin en iyi anı neydi?
Cassandra:
Dominic, bir aynada kendisiyle savaşıyormuş, ama ben kaçırdım.
 
 Kat ve Dom hakkında ne düşünüyorsun?
Cassandra: Bir çift gibi didişiyorlar.
 
Peki... Bizim Valentine'ımız hakkında ne düşünüyorsun?
Cassandra:
Onu sevdim, hem de çok fazla. Çok komik biri.

Set ziyaretinizde, Shadowhunters dizisi hakkında daha fazla bilgi verdiler mi? Sezon başına bir kitap mı olacak?
Cassandra:
Hayır, olmayacak. Daha çok hikaye hakkında konuştuk. Gerçi, dizi hakkında spoiler vermeye iznim olduğunu sanmıyorum.

Maia, ilk sezonda olacak mı?
Cassandra:
Onun hakkında bir şey duymadım.

Sette veya planlama sırasında "malec", "sizzy", "clace" gibi kısaltmaları kullanıyor musun?
Cassandra: Evet, her zaman.

Diziden özel görüntüler hazırlayıp, size gösterdiler mi?
Cassandra: Bazı günlük çekim görüntülerini ve bir teaser izledim, tıpkı bir film fragmanı gibiydi.

Oyunculardan bazılarının kitapları okuduğunu gördüm. Bu konuda size bir şey söylediler mi?
Cassandra: Kitaplar ve onların karakterleri hakkında konuştuk. Bazı soruları vardı. Onlar gerçekten akıllı ve bu işe bağlanmışlar.

Dominic o güzel İngiliz aksanını koruyacak mı?
Cassandra: Dizide mi? Hayır, Amerikan aksanıyla konuşacak, tüm oyuncular öyle.

Luke'un polis olma konusunda bir şey biliyor musun? Bu büyük bir değişim, anlam veremedim.
Cassandra: Sadece, bu değişimi onların yaptığını biliyorum.

Senin güzel kitap serinin bir diziye dönüşme fikrini sevdin mi? Ben olsam endişelenirdim.
Cassandra: Haklısın garip ve endişeleniyorum da ama, ben sadece nasıl gittiğini görmeye çalışıyorum. Oyuncularla toplantılar gerçekten eğlenceli.
 
'Diğer %10'u içindi.' (hani şu asansörde tokat attığı sahne) sahnesi dizide yer alacak mı, bizi bilgilendirir misin?
Cassandra: O sahne çekildi ve Kat yanlışlıkla (ya da bilerek) Dom'u yumrukladı. Fakat ekranda görme şansınız olur mu kimse bilemez. 
 
Fotoğraflar: 

imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

Yemekten Bir Video:


Çeviri: Görkem Demir
Kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder