29 Temmuz 2015 Çarşamba

Emeraude Toubia'nın Twitter Soru-Cevap Etkinliği (Çeviri + Resimler)


-Izzy'nin kırbacını kullanmak nasıl bir şey?
Emeraude: Çok tehlikeli ama EĞLENCELİ!

-Tüm zamanlarda en sevdiğin film hangisi?
Emeraude: Marilyn Monroe'nun oynadığı "Some Like It Hot"

-Adını değiştirebilseydin ne yapardın?
Emeraude: Adımı seviyorum asla değiştirmem. Emeraude ismi güzellik ve aşktan oluşmuş bir taştan geliyor.

-Aktris olmayı ilk ne zaman istedin?
Emeraude: 18.

-Isabelle'i 3 kelime ile anlatır mısın?
Emeraude: 3 kelime... Izzy'nin gücünü, tutkusunu ve aşkını seviyorum.

-Matthew Daddario ortalığı kırıp geçiren biri mi yoksa normal bir şekilde komik biri mi?
Emeraude: Matthew hiç sahip olmadığım abim gibi!

-Favori kitabın hangisi?
Emeraude: Favori kitabım Jorge Ramos'un yazdığı El Regalo del Tiempo (The Gift of Time).

-Isabelle ile ortak yönlerin var mı?
Emeraude: İkimiz de tutkuyla seviyoruz.

-Dünyada en sevdiğin yer neresi?
Emeraude: Büyükannemin evi.

-Setteki en komik kişi kim? İtalya'dan çokça sevgiler!
Emeraude: Ciao! Kadrodaki en komik kişi mi? Yoksa en komik görünen kişi mi? Haha!

-Herhangi bir evcil hayvanın var mı?
Emeraude: Evcil hayvanım yok. Fakat Maltese cinsi bir köpeğim olsun isterdim.

-Oyuncu kadrosundaki parabatai'n kim?
Emeraude: Oyuncu kadrosundan parabatai'm Kat McNamara!

-Alışveriş için favori yerin neresi?
Emeraude: Los Angeles. Favori mağazam ise Guess.

-Herhangi bir süper güce sahip olabilseydin, bu ne olurdu?
Emeraude: Uçmak isterdim!

-Setteki en komik iş kazası neydi?
Emeraude: Setteki en komik iş kazam topuklu ayakkabılarla havalı bir şekilde yürüyeyim derken düşmemdi.

-Siyah çikolata mı, beyaz çikolata mı?
Emeraude: Siyah çikolata üzerine beyaz çikolata tercih ederim.

-Izzy karakterinin şimdiden hayatına bir şeyler kattığını hissediyor musun?
Emeraude: Evet! Izzy şimdiden bana çok şey öğretti!

-Toronto'nun nesini sevdin?
Emeraude: Toronto Aquarium'unu!

-Uykudan uyandığında yaptığın ilk şey nedir?
Emeraude: Uyanır uyanmaz ilk yaptığım şey Twitter'ımı kontrol etmek ve müzik açmak.

-Favori şarkın hangisi?
Emeraude: Bruno Mars - When I Was Your Man

-Shadowhunters oyuncu kadrosuyla ilişkin nasıl?
Emeraude: Biz tıpkı büyük bir aile gibiyiz! Hepsi benim kardeşlerimmiş gibi hissediyorum.

-En sevdiğin çiçek hangisi?
Emeraude: Kırmızı gülü ÇOK SEVİYORUM.

-En sevdiğin mühür hangisi?
Emeraude: Aşk mührü.

-Izzy'nin en çok sevdiğin yanı nedir? Kıyafetleri demek yok!
Emeraude: Cidden mi?! Hımmmm kardeşlerini ne kadar çok sevdiği o zaman!!

-Boş zamanlarında ne yapmaktan hoşlanırsın?
Emeraude: Boş zamanlarımda film izlemeyi seviyorum ve bir de alışverişe çıkmayı tabii ki.

-Enstitünün en sevdiğin yeri neresi?
Emeraude: Isabelle'in yatak odası.

-Güzel dans edebiliyor musun? İspanyol kökenlisin sonuçta.
Emeraude: Dans etmeyi seviyorum. 5 yaşımdan beri profesyonel olarak dans ediyorum!

-Sana en çok ilham veren aktris/aktör kim?
Emeraude: Salma Hayek bana ilham veriyor.

-Hangi ülkede yaşamak isterdin?
Emeraude: Meksika'da yaşamayı çok isterdim.

Kat: Clary ne zaman senin müthiş gardrobundan daha fazla eşya ödünç alabilir?
Emeraude: Her zaman ödünç alabilirsin canım!

-Shadowhunters ekibiyle çalışmayı 1 ile 10 arasında oylasaydın kaç verirdin?
Emeraude: 1 ile 10 arasında, onlara 100 verirdim!

-Bir kadın süper kahraman rolü için sana teklif gelse, hangisi olsun istersin?
Emeraude: Kedi Kadın'ı oynamak isterim.

-Favori yemeğin?
Emeraude: Tüm Meksika yemekleri.

-Eğer aktris olmasaydın kendine nasıl bir kariyer seçerdin?
Emeraude: Eğer bir aktris olmasaydım, makyöz olmak isterdim.

-O olmadan yaşayamam dediğin şey?
Emeraude: Ailem olmadan yaşayamam.

-Shadowhunters'ın parçası olmak senin için ne ifade ediyor?
Emeraude: Shadowhunters'ın parçası olmak adeta bir rüyanın gerçekleşmesi gibi.

-Hiç İtalya'ya geldin mi?
Emeraude: Evet, severim İtalya'yı.

-Favori Disney prensesin kim?
Emeraude: Favori Disney prensesim Jasmine.

-Bir aşağı dünyalı olsaydınız, hangisi olmak isterdiniz?
Emeraude: Seelie (peri) olurdum.

-Okulu sever miydin?
Emeraude: En iyi yanı arkadaşlarımla takılmamdı.

-Sence hangi hayvan berbat bir gölge avcısı olurdu?
Emeraude: Berbat bir gölge avcısı olabilecek bir hayvan... sloth (tembel hayvan)?

-Alberto'yu 3 kelimeyle tarif eder misin?
Emeraude: Alberto'yu 3 kelimeyle tarif ediyorum: şefkatli, komik, cömert!

-Favori rengin hangisi?
Emeraude: Favori rengim kırmızı!

-Izzy'nin gardrobundan en sevdiğin aksesuar hangisi?
Emeraude: Onun yılan bilekliği.

-Isabelle ve Merlion arasında hiç seks sahnesi olacak mı?
Emeraude: Merlion'la romantik sahneler olacak.

-Izzy'e süper kahramanlardan bir tanesini sağ kol olarak seçme şansın olsaydı bu kim olurdu?
Emeraude: Wonder Woman'ın Izzy'nin sağ kolu olmasını isterdim.

-Bir zombi kıyameti olsa kim hayatta kalırdı?
Emeraude: Ben kesin hayatta kalırdım. Dom ve Matt onların takımında olmamı isterlerdi ama hayatta olmazdım. :)

-En sevdiğin müzik tarzı nedir?
Emeraude: En sevdiğim müzik tarzı mı? Romantik müzikleri seviyorum.

-Gizli bir yeteneğin var mı?
Emeraude: Sütle birlikte tek seferde büyük bir paket Oreo'yu bitirebiliyorum :) haha

-En sevdiğin TV programı hangisi?
Emeraude: Food Network kanalındaki herhangi bir program!

-En sevdiğin tatil zamanı hangisi?
Emeraude: Favori tatilim Noel, çünkü ailemle vakit geçirebiliyorum.

-Yılın en sevdiğin mevsimi hangisi?
Emeraude: Sonbahar.

-Pizza mı, dondurma mı?
Emeraude: Her ikisi de!

-Malec'i destekliyor musun?
Emeraude: Malec'i kesinlikle destekliyorum.

-Sizzy'yi (Simon & Isabelle) destekliyor musun?
Emeraude: Sizzy en iyisi!

-Hangi ülkeyi ziyaret etmek isterdin?
Emeraude: Tokyo'yu ziyaret etmek isterdim.

-Hangi sosyal medya sitesine bağımlısın?
Emeraude: Favori sosyal medya sitem mi? Instagram'ı seviyorum!

-Eğer herhangi bir dönemde yaşama şansın olsaydı bu hangi zaman dilimi olurdu?
Emeraude: 1920'lerde yaşamayı isterdim.

-Izzy rolünü aldığını öğrenince tepkin ne oldu?
Emeraude: İnanamadım! Hayaldi, gerçek oldu.

-Dövüş sahnelerini çekmekten keyif alıyor musun?
Emeraude: Dövüş sahnelerini çekmek inanılmaz! Özellikle de Isabelle'in kamçısıyla.

-Vampirler mi, kurt adamlar mı?
Emeraude: Vampirler tercihimdir.

-Benimle evlenir misin? Yüzüklere ve diğer her şeye sahibim. Seni seviyorum.
Emeraude: Yüzükleri severim, hadi evlenelim!

-Örnek aldığın biri var mı? Eğer cevabın evet ise bu kişi kim?
Emeraude: Annemi kendime örnek alıyorum.

-Issız bir adadasın ve sadece 3 şey var, bu şeyler ne olurdu?
Emeraude: İyi bir kitap, müzik ve en yakın arkadaşım.

-Bir aktris olmanın en güzel yanı nedir?
Emeraude: Izzy gibi muhteşem karakterler canlandırmak.

-Oyuncu kadrosundan ilk olarak kiminle tanışmıştın?
Emeraude: İlk tanıştığım kişi Alberto'ydu.

-Cassandra'nın set ziyareti nasıldı?
Emeraude: Bu beklenmedik bir şeydi. Oyuncu kadrosundan tanıştığı ilk kişi ben oldum.

-Bir hayvan olabilseydin hangisi olurdun?
Emeraude: Eğer bir hayvan olabilseydim, kelebek olurdum.

-Isabelle Lightwood'un en iyi nesi olmak isterdin?
Emeraude: Kesinlikle en iyi arkadaşı olmak isterdim.

-Tavuk mu yumurtadan çıkar, yumurta mı tavuktan?
Emeraude: Yumurta!

-Gerçek aşka inanır mısın?
Emeraude: Evet, inanırım!

-Eğer bir meyve olabilseydin ne olurdun?
Emeraude: Eğer bir meyve olabilseydim, bir mango olurdum.

-Pizza mı çikolata mı?
Emeraude: Bu çok zor bir soru. Pizza ve çikolatayı çok severim!

-Okulda en sevdiğin ders hangisiydi?
Emeraude: Okulda en sevdiğim ders mi? Matematikte gerçekten çok iyiydim!

-Ben de matematikte çok iyiyim. Hadi gel canciğer arkadaş olalım!
Emeraude: Evet! Canciğer arkadaş olabiliriz! Yaşasın matematik!

-Eğer (ölü ya da diri) biriyle görüşme şansın olsaydı bu kim olurdu?
Emeraude: Baba tarafından dedem, kendisiyle hiç tanışamadım.

-Izzy'nin kıyafetleri ile çalışmaya başladığında ilk ne düşündün?
Emeraude: Izzy'nin kıyafetleriyle ilgili ilk düşüncem: Belalı!

-Bir günlüğüne başka biri olma şansın olsaydı kim olurdun?
Emeraude: Marie Antoinette olmak isterdim.

-Eğer tüm kızlara bir tavsiye vermek isteseydin bu ne olurdu?
Emeraude: Her zaman kalbinizin sesini dinleyin.

-Issız bir adaya düşseydin yanında oyuncu kadrosundan kim olsun isterdin?
Emeraude: Kat McNamara'nın yanımda olmasını isterdim.

-Katherine ile bir resmin var mı? Eğer varsa birini gönderir misin?
Emeraude: Güzeller güzeli Kat ile...

Orijinal boyutu için resmin üstüne tıklayın.

-Yaz mı kış mı? Sıcak hava mı kar mı?
Emeraude: Sıcak hava mı soğuk hava mı? Soğuk hava. Yaz mı kış mı? Yaz.

-Favori sporun hangisi?
Emeraude: Tenis.

-Küçükken ne olmayı hayal ederdin?
Emeraude: Küçükken profesyonel bir balerin olmayı hayal ederdim.

-İyi bir aşçı mısın?
Emeraude: Hayır, aynı Izzy gibi... İyi bir aşçı değilim.

-Bütün hayranlarınla tanışmak ister miydin?
Emeraude: TÜM hayranlarla tanışmayı çok isterdim!!!!

-Matthew sette ahmak mı, ciddi mi?
Emeraude: Sette... Matt... Ahmak VE ciddi!

-Duyar duymaz sende güzel anılar çağrıştıran bir şarkı var mı?
Emeraude: Nickelback'in Photograph şarkısı bana güzel anıları çağrıştırıyor.

-İlk görüşte aşka inanır mısın?
Emeraude: Evet, ilk görüşte aşka inanıyorum.

-Herhangi bir aktris olabilsen (ölü ya da diri), kim olurdun?
Emeraude: Marilyn Monroe ya da Angelina Jolie olurdum.

-Oyuncu kadrosuna İspanyolca öğretiyor musun?
Emeraude: Birazcık öğretiyorum ama bence sen de gelip bana yardım etmelisin. :)

Çeviri: Görkem Demir & Cenup

Resimler

imagebam.com imagebam.com

NephilimEvents

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder