15 Temmuz 2015 Çarşamba

Dominic Sherwood'un Twitter Soru-Cevap Etkinliği (Çeviri + Resimler)


-Matthew'i tek bir kelimeyle tarif eder misin?
Dom:
Tek bir kelimeyle mi? Eksantrik...

-En sevdiğiniz doğaüstü yaratık nedir?
Dom:
Melek.

-Kat o kadar kısa mı? Onun Matt ile olan bir fotoğrafını yollar mısın?
Dom:
Kat kısa mı? EVET. Fotoğraf yakında..

-Kitaplardaki herhangi bir karakteri canlandırabilseydin bu kim olurdu?
Dom:
Church!

-Jace ile hangi ortak özelliğe sahipsin?
Dom:
İkimiz de alaycıyız!!!

-Lens takacak mısın?
Dom:
Bu benim bileceğim, sizin de göreceğiniz bir şey.

-Alberto'yu 3 kelime ile tarif eder misin?
Dom:
Mutlu, neşeli, BroboCop (Kardeş Robocop)!

-Eğer setten biriyle beden değiştirecek olsaydın bu kim olurdu?
Dom: Isaiah ve ömrümün geri kalanını beyaz bir at üzerinde geçirirdim.

-Sence Matt, gerçek hayatta da parabatain olabilir mi?
Dom:
Matt her zaman benim parabataim.

-Suçlu zevkin?
Dom:
Büyük bir sincap hayranıyım!

-Bir mühür seçmen gerekseydi..?
Dom:
Iratze olurdu, böylece düştüğüm zaman kendimi iyileştirebilirdim.

-Issız adaya düştüğünde yanına alacağın tek bir şey?
Dom:
Bir tekne.

-Şimdiye kadar yediğin en iyi yemek hangisiydi?
Dom:
Kenya'nın bir plajında yengeç yemiştim, harikaydı.

-Kiminle (ölü ya da diri) bir akşam yemeği yemek isterdin?
Dom:
Elvis [Presley]!

Casssandra Clare ile tanışmak nasıldı?
Dom:
Cassie ile tanışmak harikaydı fakat bu hikayenin yaratıcısı olduğu için biraz da korkutucuydu.

-Shadowhunters'ın ilk bölümünü çekmek ne kadar sürdü?
Dom:
Bir bölümü çekmek 1-2 hafta sürüyor.

-Ekipteki en komik kişi?
Dom:
Ben! Tabii ki!

-Ördekleri sever misin?
Dom:
Bir zamanlar bir ördeğim vardı, adı Daffy'di.

-Jace'in sahip olduğu ve 'benim de olsaydı' dediğin bir şey?
Dom:
Alec.

-Sessiz Kardeşler hakkında kabus gördün mü?
Dom:
Onları bizzat gördükten sonra kabusum oldular.

-Dünyadaki en sevdiğin şehir?
Dom:
Londra.

-Alberto'yla aranızdaki kankalığı 1-10 arasında değerlendirecek olsan, kaç olurdu?
Dom:
11. Sen BroboCop nedir bilir misin?

-Christian (Vampir Akademisi'ndeki rolü) ve Jace arasında bir kavga çıksaydı kim kazanırdı?
Dom:
Jace, tabii ki.

-Kat'i 2 kelime ile tanımlar mısın?
Dom:
Küçük kız.
Kat cevap verir: Benim adım küçük kız değil!!!

-Kedi mi köpek mi?
Dom:
Köpek, sonuna kadar.

-Sette olmadığında, yapmayı en sevdiğin şey nedir?
Dom:
Maceraya atılmak.

-Sette hiç eşek şakasına maruz kaldın mı?
Dom:
Evet, ama onlardan bahsetmiyoruz. Bazıları huzursuz oluyorlar.

-Eğer Aşağı Dünya'dan biri olsaydın, kim olurdun?
Dom:
Herhangi bir Aşağı Dünyalı mı? Magnus.

-Matthew ile ilgili en güzel şey?
Dom:
Geceyarısından sonra biraz çılgınlaşması.

-Shadowhunters'da Jace Wayland'ı canlandıracağınızı öğrendiğinizde tepkiniz ne oldu?
Dom:
Öğrendiğimde kendimden geçtim.

-Scooter kullanmayı sever misin?
Dom:
Severim.

-Bir insanda sizin için en önemli şey nedir?
Dom:
Birlikte gülebileceğimiz biri olmalı.

-Neyden korkarsın?
Dom:
Aptallardan...

-Oyuncu olmasaydın, hangi mesleği yapardın?
Dom:
Bunu hiç düşünmemiştim.

-Harry (Magnus) gerçek hayatta da çekici mi?
Dom:
Muhteşem biri!

Çeviri: Elwiens & Görkem Demir

Resimler:

imagebam.com imagebam.com

Kaynak

3 yorum:

  1. Ne zaman yayınlanacak dizi bilginiz var mı

    YanıtlaSil
  2. Muhteşem bir film di fakat sonu istenilen gibi olmadı aceleye getirildiği çok belliy di yinede herkesin ellerine sağlık

    YanıtlaSil