11 Temmuz 2015 Cumartesi

Cassandra Clare 'Shadowhunters' Setini Ziyaret Etti!

Güncelleme (11.07.2015): 15 yeni set resmi, 1 yeni set videosu + Videolara Türkçe çeviri eklendi. 


Türkçe çevirili set videolarından ve fotoğraflardan önce Cassandra'nın set ve oyuncularla ilgili Twitter'dan yazdıklarını derledik:

Oyuncuların karakterlere bürünmüş hallerini ve vücutlarındaki mühürleri beğendin mi?
Cassandra:
Harika görünüyorlardı.

Matt göründüğü kadar uzun mu?
Cassandra:
Fazlasıyla!

Cassandra bana söyler misin, Dom ve Matt birlikte nasıl hareket ediyorlar? Ben onların mükemmel bir Jace ve Alec olduğunu düşünüyorum.
Cassandra:
Çok tatlılar. Belki bazı videolar paylaşabilirim.

İlk sezonun nasıl sona ereceğini biliyor musun?
Cassandra:
Hayır, hiçbir fikrim yok.

Seninle tanıştıkları için heyecanlı mıydılar ve de göründükleri kadar güzeller mi?
Cassandra:
Her biri bana sarılmak için koştu, canlarım.

Çekimleri gördünüz mü yoksa, sadece kuliste misiniz?
Cassandra:
Şimdi çekimleri izliyorum!

Şimdiye kadar eğlendin mi? Toplu bir akşam yemeği düzenlenerek, kitaplar ve karakterler hakkında tartışılacak mı?
Cassandra:
Evet, yarın yapacağız.

Dom ve Matt gerçek hayatta da iyi parabatai olabilirler mi?
Cassandra: Evet, onlar çok tatlı ve birlikteyken dost gibiler.

Mühürler dizide neden kırmızı, biliyor musun?
Cassandra: Mühürlerin aslında birkaç farklı renkte olduğunu söylediler. Ama bilmiyorum.

Kat ve Alberto göründükleri gibi tatlılar mı?
Cassandra: Onlar gerçekten çok tatlı. Herkes Alberto'dan ne kadar çok hoşlandığını söylüyor.
 
Matthew, Harry'den uzun mu?
Cassandra: Matthew herkesten uzun.
 
Valentine'ın ininden resimler görebilecek miyiz?
Cassandra: Oldukça iğrenç bir yer. Uzaylı iblisler ve santrifüjler ile dolu.

Kaç kayıtlı bölüm olduğunu biliyor musun?
Cassandra: Dört.
 
3 kelime ile Harry Shum'ı tarif eder misin?
Cassandra: Coşkulu, büyüleyici, akıllı.
 
Alberto'yu nasıl tarif edersin?
Cassandra: Tam bir Simon. Samimi ve "odasındaki" tüm müzik aletleri için oldukça heyecanlı.

Matthew'i nasıl tarif edersin?
Cassandra: Uzun boylu, komik, çok gülüyor ve yardımsever.
 
Emeraude Toubia'yı nasıl tarif edersin?
Cassandra: Çok güzel bir kız, güzelliği biraz şok ediyor. 
 
Dominic'in kişiliğini nasıl tarif edersin?
Cassandra: Aslında biraz alaycı... Ona ve Matt'e selam vermek için uğradım. Sonra gitmem gerektiğinde, arkamdan bir ses duydum: 'Bekle, nasıl yani? Bizden sıkıldın mı cidden?

Çektiğin tüm video ve fotoğrafları ne zaman paylaşacaksın?
Cassandra: Gelecek hafta ya da daha sonra.
 
Aralarındaki (Dom & Kat) kimyayı beğendin mi?
Cassandra: [Kimyaları] oldukça yoğun.

Herhangi bir Clary & Simon dostluğunu görme şansınız oldu mu?
Cassandra: Sadece Alec ve Jace'li sahnelerin çekimlerini gördüm.
 
Dizide yeteri kadar Alec & Magnus sahnesi görme şansımız olacak mı? Yoksa bu konuda bir fikrin yok mu?
Cassandra: Biraz olduğunu biliyorum ama, maalesef detaylar hakkında bilgim yok.

Maryse, Robert ve Max'in oyuncuları hakkında bir şey biliyor musun?
Cassandra: Maryse ile sette tanıştım. Diğer ikisi büyük sürpriz olacak!

Robert & Max diziye 6. bölümde gelecekler. Muhtemelen şimdiye kadar oyuncular seçilmiştir?
Cassandra: Doğru. Şimdi 5. bölüm çekiliyor!

İlk sezon Kemikler Şehri kitabını, ikinci sezon Küller Şehri kitabını mı kapsayacak? Yoksa işleri daha farklı mı yapacaksınız?
Cassandra: Tüm bunlar gösteriyor ki, her şey yazarların elinde. Ben bu konuda emin değildim ve sordum, her sezon bir kitabı kapsamayacak.

Sebastian ilk sezonda olacak mı?
Cassandra: Onun varlığı hakkında hiçbir kanıt görmedim!

Matthew, Alec gibi mi?
Cassandra: Hepsi kendi karakterlerini gibi görünüyor! Valentine'ı ise bekleyip göreceğiz.
 
Şimdiye kadar herhangi bir iblisi gördün mü?
Cassandra: Bazı iblis parçalarını gördüm, çok iğrençler.

Set Fotoğrafları:

imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

Set Videosu: "Cassandra Clare, Emeraude Toubia ile tanışıyor."



Emeraude:
Çok heyecanlıyım!
Cassandra: Nasılsın?
Emeuraude: Nasılsın?
Emeraude: Tanıştığımıza memnun oldum, aman Tanrım!
Cassandra: Seninle tanışmak çok güzel. Kendine bir bak! Harika görünüyorsun!
Emeraude: Beğendin mi?
Cassandra: Çok güzelsin.
*Emeraude kolundaki mühürleri gösterir*
Cassandra: Oh, inanılmaz!
Emeraude: Ve şu?
*Emeraude bilekliğini gösterir*
Cassandra: Bilekliğinin bir resmini alabilir miyim?
Emeraude: Evet, tabii ki.
Cassandra: Bu herkesi mutlu edecek. Sen eğleniyor musun? Izzy olarak eğleniyor musun yani?
Emeraude: Ah evet, en iyi zamanlarımı geçiriyorum. Hadi birlikte çekilelim! Selfie, hadi selfie yapalım.
Cassandra: Tamam.
Emeraude: Ön kameran var mı?
Cassandra: Evet ama selfielerde berbatım fakat, şimdi yapacağım.
Emeraude: Dur yardım edeyim.
Cassandra: Bir yolculuğa çıkıyor gibi görünüyoruz.

Set Videosu: "Shadowhunters Oyuncuları Sette."



Dominic: Gölge Avcıları: Sonunda fotoğraf bombası uzmanları!
*Dominic scooter kullanarak yaklaşır*
Dominic: SCOOTER!
Jade: Makyaj, makyaj...

Çeviri: Görkem Demir
Kaynak 1 | 2

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder