29 Mart 2013 Cuma

Lily Collins, Kemikler Şehri'nin Yeni Fragmanından Bahsediyor


Lily Collins, Ölümcül Oyuncaklar: Kemikler Şehri'nin Pazartesi günü yayınlanacak olan yeni fragmanı için, çarpıcı bir aksiyon, muhteşem müzikler ve harika bir enerji vaat ediyor! İşte Lily'nin The Holywood Reporter'a verdiği röportaj!

''Fragman bittiğinde tekrar izleme gereği duyuyorsunuz, çünkü bu fragmanın içinde bir çok şey toplanmış. Yeni fragmanı ilk kez izlediğimde, ardından üç kere daha izleyip, izleyemeyeceğimi sordum. Çünkü yaşanan çok fazla olay var, tıpkı bir kasırga gibi. Herşeyin yanı sıra bu fragmanla, serinin hayranlarını memnun edebileceğimiz gibi, yeni insanları da kendimize çekip, onları da serinin bağımlısı yapacağımızı düşünüyorum. Bu proje için daha fazla gururlu olamazdım. İnsanlar filmimizi izleyeceği için çok heyecanlıyım. Bence Harald, tüm teknolojileri kullanarak harika bir aksiyon filmi yaptı ve bu filmi; karakter, duygu ve aşkla birleştirdi. Filmde kullanılan özel efektler de sadece, filmi olduğundan daha güzel yaptı.''

Lily Collins, projeye dahil olmadan önce de seriye hayran olduğunu belirtiyor;

''Oyuncu kadrosuna seçilmeden önce de bu serinin bir hayranıydım ve ona tutkuyla bağlıydım. Constantine filminin yapımcılara güveniyorum ve söz konusu 'yaratıcılık' olduğunda, onların gerçekten iyi bir zevke sahip olduklarını biliyorum. Onlar çekimler için hazır olduğunda, yanlış  bir şey yapmamak için zaman zaman dua ettim.''

Lily, hayranlar istediği sürece Clary'i diğer filmlerde de canlandırmak istediğini vurguluyor;

''Bütün güçlü seriler gibi, sadece hayranlara bırakırsınız ve ne olacağına bakarsınız. Bu rol için bir anlaşma imzaladım, çünkü Clary'i seviyorum ve onu oynayabileceğim kadar uzun süre oynamak istiyorum. Günün sonunda, alıp başınızı gitmek isterseniz; 'Tamam o zaman! Ne olacağını göreceğiz.' demeniz ve akışına bırakmanız gerek. Bana kalırsa hepimiz, hayranlar istediği sürece, karakterlerimizi canlandırmaya seve seve devam edeceğiz.''

Çeviri: Foreveryoung
Kaynak: TMI Source

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder