15 Mart 2013 Cuma

Cassandra Clare'in Günlüğü: Sette 3. Gün

Kemikler Şehri Setinde 3. Gün: Çarşamba 

Video Odası'ndayım. Henüz saçları boyanmamış haliyle Jemima bana vücudundaki mühürleri gösteriyor.

Jemima West
  
Film setinde her öğün yemekler sunulduğunu gördüm, şimdiyse sıra ''Öğle Yemeği''nde. Saat sabahın ikisi ama yemekler ''Öğle Yemeği'' diye servis ediliyor. Ben öğle yemeğimi Madame Dorothea ile yedim. Madame biraz iblis olma yolunda, bu yüzden parmaklarında büyük pençeler var. Ancak o, güzel ve şık bir kadın. Onun nihai kaderi için, büyük bir suçluluk duygusu hissediyorum.

Ağızları dikişli olmasına rağmen, yine de yemeklerini yemeye devam eden Sessiz Kardeşleri izlemekten daha eğlenceli başka bir şey olamaz. Üzerinde ''Öğle Yemeği'' yazan kutulardan yemeklerini çubuklar eşliğinde yediler.

Daha sonra Robert [Kulzer] bana iPad'den ''Sera Sahnesi''ni izletti. Konuşulanları duyamadım ama gayet güzel görünüyordu. Robert sahne hakkında şöyle bir yorum yaptı; ''Ben bir yapımcıyım, bu yüzden taş kalpli ve ruhsuzum... Eğer bir sahneyi romantik bulursam, bu sahne izleyicileri de derinden etkiler.'' Gayet açık sözlüydü.

Çekimler geç saatlere kadar sürdü. Filmin yapımcılarından biri olan Hartley, setin dışında pusuya yatan hayranlara sıcak çikolata götürürken fena yakalandı. Görünüşe göre Hartley bu konularda oldukça deneyimliydi. Çünkü filmin hayranları o kadar sevimliydiler ki dayanamayıp onlara yiyecek bir şeyler dahi verdi. Hatta hayranlar ve seti ziyaret edenler için bileklikler yaptırdı. İşte Kevin [Zegers] birini gösteriyor: 

Kevin Zegers

''Hartley güvenliği dinlemedi.'' diyor Robert, ''Çünkü hayranlar çok sevimli.''

 Cassandra Clare'in Günlüğü: Sette İlk Gün
Cassandra Clare'in Günlüğü: Sette İkinci Gün

Çeviri: Görkem D.
Kaynak: Teen.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder