23 Mart 2013 Cumartesi

Cassandra Clare'in Günlüğü: Sette 4. Gün

Kemikler Şehri Setinde 4. Gün: Perşembe

Bugün güne geç başlıyoruz, çünkü dün geceki çekimler çok geç saatlere kadar sürdü. Fakat oyunculara ve teknik ekibe 12 saatlik bir uyku süresi veriliyor, yani herkes her an uyuyabilir.

Ayrıca bugün Bir Dilek Tut (Make a Wish) derneğinden Grace'le de buluşacağız. Onun dileği Kemikler Şehri setine gelmekti ve isteği oldu... Aslında daha önceden Grace ile yazışmıştık ve ona hala var olan mühür takılarından göndermiştim. Gönderdiklerimi saklayıp, muhafaza ettiğini gördüm ve çok duygulandım, sonra kucaklaştık ve kostüm odasında dans etmeye başladık. Grace, Magnus'un parti kostümlerini görünce kendine geldi, ki bu kostümlerin çoğu yarı çıplaktı. Ama aynı zamanda eğlenceliydiler. İşlemeli ceketler, çılgın çizmeler, sırt dekolteli elbiseler, her yerde simler vardı! Grace kendince zevkli bir seçim yaparak kostüm odasında işini bitiriyor.

Bu gece çekimler için bir metro tünelindeyiz. Oyuncuların sandalyeleri bir platformun üzerine yerleştirildi. Burası oldukça soğuk, bu yüzden herkesin bir battaniyesi var. Kevin, Jemima ile benim bir fotoğrafımı çekiyor ve Jemima'nın nerdeyse her tarafı battaniyeler ile sarılı.

Jemima West ve Cassandra Clare

Grace ekstra olarak çalışıyor ve o, çok sevimli. Grace'in annesi ile takılıyordum sonra birden uzun boylu, seksi bir adam çıkıp geldi. Gelen Godfrey'di. Bugün çekimleri olmamasına rağmen, bize ''Merhaba.'' demek için sete gelmişti. Evet, Kevin ile karşılaştıklarında ben de oradaydım. Daha önce birbirleriyle hiç karşılaşmamışlardı. Aralarında geçen gizli konuşmaları kimseye söylemeyeceğim. Ama selamlaşırken ''Hey, Dostum.'' demiş olabilirler. İşte Godfrey ile ben:

Godfrey Gao ve Cassandra Clare

Fotoğrafçı Rafy, bana ekstra bir sahnede oynamak ister miyim diye sormaya geldi ama Harald, ''Hayır, o Magnus'un partisinde olacak.'' dedi. Ve ben ''Magnus'un partisinde olamam. Çünkü ben çekici değilim. Ayrıca orada gergin olabilir ve bayılabilirim.'' dedim ama son noktayı yine Harald koydu: ''SEN MAGNUS'UN PARTİSİNDE OLACAKSIN!'' dedi.

Harald Zwart
Görünüşe göre, Magnus'un partisinde olacağım.

Cassandra Clare'in Günlüğü: Sette İlk Gün 
Cassandra Clare'in Günlüğü: Sette İkinci Gün  
Cassandra Clare'in Günlüğü: Sette Üçüncü Gün
 
Çeviri: Görkem D.
Kaynak: Teen.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder