19 Ağustos 2015 Çarşamba

Matthew Daddario'nun Twitter Soru-Cevap Etkinliği (Çeviri + Resimler)


-Kanatların olsaydı, nereye uçmak isterdin?
Matt: Kanatlarım olsaydı, kışı geçirmek için güneye uçmak isterdim. Kuşlar başlarının çaresine bakabiliyor.

-Kız kardeşin olarak Emeraude'a sahip olmak nasıl?
Matt: Emeraude şimdiye kadar gördüğüm en iyi üçüncü kız kardeş!

-En iyi espriler kimde? Sende mi Dom'da mı?
Matt: Ben Dom'dan bir milyar kere daha komiğim.

-Köpek balıklarıyla yüzmeyi mi tercih edersin, yoksa kurtların olduğu yerde ava çıkmayı mı?
Matt: Kurtlar mı? Ben köpek balıklarını seçiyorum.

Alberto: Seni istediğin yere götürecek, boyutlar arası kapı açan bir silahın olsaydı nereye giderdin?
Matt: Çocukluk zamanımın güzel bir yaz mevsimine.

-En sevdiğin dizi hangisi? Söyle bize. Kolombiya'dan sevgiler.
Matt: En sevdiğim diziler Archer ve Breaking Bad.

-Oyuncu kadrosundan biriyle beden değiştirebilsen, kim olmak isterdin?
Matt: Açıkçası Kat veya Isaiah.

-Başbakan olsaydın, hangi yasayı çıkartırdın?
Matt: Başbakan olsaydım çıkartacağım yasa... Tüm müze ve hayvanat bahçelerinin girişlerini ücretsiz yapardım.

-Simler hakkındaki düşüncelerin neler?
Matt: Dağınıklar ve size yapışmak için yer ararlar. Ama parlak olmaları bir artı.

-Sette sürekli göze çarpan Batman, senin eğitmenlerinden biri mi?


Matt: Evet.

-En sevdiğin hayvan hangisi? Singapur'dan selamlar!
Matt: Selam! Muhtemelen inekler ama çok sık fikrim değişir.

-Bir inek olsaydın adın ne olsun isterdin?
Matt: Louis. S ile.

-Akşam yemeğine gidecek olsan, ölü ya da diri kiminle gitmek isterdin?
Matt: Cengiz Han, Richard Feynnman ve Ben Franklin.

-Bir aşağı dünyalı olsaydın, hangi ırkı seçerdin?
Matt: Bir aşağı dünyalı olsaydım, büyücü olurdum.

-Alec'in popülaritesinin son birkaç ay içinde, roket gibi yükselmesine neden olduğun için mutlu musun?
Matt: İnsanlar diziyi gördüklerinde de, bu coşku devam edecek.

-En sevdiğin sebzeler hangileri?
Matt: En sevdiğim sebzeler patlıcan ve ıspanak. Bir sebze hayranı değilim.

-Simon'ın grubuna isim koyabilseydin, ne koyardın?
Matt: Alec gruplarina "(ölümcül) oyuncakları parçalayıp beni sinir eden aptal sıradanlar" ismini koymalarını söylüyor.

-En sevdiğin meyve suyu lezzeti hangisi?
Matt: Maden suyuyla karıştırılmış herhangi bir meyveyi severim.

-Setteki en şapşal kişi kim?
Matt: Setteki en şapşal kişi mi? Emeraude.

-Sette gece yarısından sonra neler oluyor?
Matt: Herkes bunu soruyor, gece yarısından sonra ne olduğunu... Gerçek şu ki, Dom ve Alberto gece yarısından sonra tamamen ucubeye dönüşüyorlar.

-Hobilerin nelerdir?
Matt: Bendeki hobiye en yakın şey, amatörce astronomiyle ilgilenirim. Ayrıca yemek yapmayı da severim.

-Shadowhunters'ta çalışmanın en zor yanı nedir? Neden?
Matt: Her zaman bir sürü iş olabiliyor. Ama işim Kat ve Dom'dan daha kolay, ciddiyim. Onlar hemen hemen her gün çalışıyor.

-Kediler ve köpeklerin dünyayı yönetme konusunda daha uzman olduğunu düşünüyor musun?
Matt: Haha hayvanların hükümdarlığı geçinebileceğimiz kadar yeterli olabilir. Köpeklerle eğlenceli olurdu, kedilerle de korkunç! Yani her ikisi de verimsiz.

-Bunun hakkında ne düşünüyorsun?


Matt: Benim düşüncelerim mi? Açıkçası sevdim ama ben neden Pamuk Prenses'im?

-Hangisi daha havalı? Izzy'nin kırbacı mı, Alec'in oku mu?
Matt: Alec'in oku. Üzgünüm Izzy.

-Boş bir gününde ne giymeyi seversin?
Matt: Çıplaklığı! Evet, tamamen doğru değil ama, belki şimdi olsa çıplak olurdum. Hadi çıplak gezelim!

-En iyi çocukluk hatıran?
Matt: En iyi çocukluk hatıram, ailemle geçirdiğim noellerdir. Hepsi en iyisidir.

-Ne tür kolonya veya deodorant kullanıyorsun?
Matt: Eski baharat kokulu deodorantlar.

-Shadowhunters'ta parabatai yerine, hayvan yardımcılar olsaydı, yanına hangi hayvanı isterdin?
Matt: Büyük yaşlı bir fil alırdım yanıma.

-Şimdiye kadarki, en sevdiğin kamera arkası anı?
Matt: Bir gün futbol maçı yaptık ve gerçekten terleyene kadar oynadık. Saç ve makyaj konusunda gerçekten çok şanslıyız.

-İspanya'ya hiç gittin mi? İspanya'dan sevgiler.
Matt: Hayır! Ama gelecek yıl orada olacağım. Seni görürsem de, el sallarım.

-Magnus'ın dairesinin en çok hangi yanını sevdin? Bu arada attığın videoda gördüm, her zaman balıklarla konuşur musun?
Matt: Magnus'ın dairesinin en iyi yanı Manhattan manzarasını görmesidir. Evet, balıklarla her zaman konuşurum.

-Lise senin için nasıldı?
Matt: Zordu. Üniversite de öyleydi ama keyifliydi, çünkü daha fazla uyuyabiliyorsun.

-Nasıl ok attığını bana öğretir misin?
Matt: Evet! Eminim ok atmayı sana öğretebilirim.

-Dizi kaç sezon olsun istersin?
Matt: Altı. Arkadaşlarına izlemesini söyle!

-Bir ünlüyle çıkacak olsan, bu kim olurdu?
Matt: Dom, Kat, Emeraude, Alberto, Harry ve Isaiah'ı birleştirerek, Alan Van Sprang'ın vücudunun içine koyardım. İşte çıkacağım kişi!

-Alec'in en sevdiğin karakter özelliği hangisi?
Matt: Doğrudan ve dürüst olması.

-En sevdiğin yemek ne?
Matt: Nerede olduğuma göre değişir. Ama şnitzel ve spaetzle.

-Çocukluk kahramanın kim?
Matt: Richard Feynman!

-Taksiler mi, otobüsler mi, veya trenler mi?
Matt: İstediğim bir yere giderken taksiler ve trenler. Geç kalmak istediğimde ise otobüsler. Otobüslere binip, gitmekten gerçekten nefret ediyorum.

-Gerçekten o kadar uzun boylu musun?
Matt: Dom'dan daha uzunum, zaten önemli olan da bu.

-Rus yemekleri hakkında ne düşünüyorsun? Favorin hangisi?
Matt: Aileniz hangisini iyi yapıyorsa o en iyisi oluyor.

-Hayatında yediğin en kötü şey neydi?
Matt: Geçen gün balık gözü denedim. Ortası kaya gibi sertti. Alberto [yemem için] baskı yaptı.

-Enstrüman çalar mısın?
Matt: Biraz piyano çalabiliyorum ve banjo öğrenmeye çalıştım.

-Harry Shum Jr'ı 3 kelime ile tanımlar mısın?
 Matt: Çalışkan. Zeki. Dansçı.

-Favori Disney filmin?
 Matt: Aladdin. Ama Dom benim favorimin Aslan Kral olduğunu söylüyor.

-Hayatını en iyi yansıtan film hangisidir?
Matt: Hayatımı en iyi yansıtan film Gladyatör.

-Percy Jackson'ı sever misin? Favori karakterin?
Matt: Annabeth! (Kız kardeşi canlandırıyor.)

-Kötü bir gün geçirdiğinde ne yaparsın?
Matt: Pizza yerim.

-Kedi mi köpek mi?
Matt: Kediden de köpekten de eşit derecede hoşlanıyorum ama bir tanesini diğerinden daha çok seviyorum.

-Sana İspanyolca öğretebilirim. "Hola, te quiero" de bakalım <3
Matt: Hola! Biraz İspanyolca konuşabiliyorum ama daha çok anlayabiliyorum.

-Isaiah Mustafa ile ne zaman bir Old Spice reklamı çekeceksiniz?
Matt: Yakında bir Old Spice reklamı çekeceğiz.

-Ölümsüz olmayı ister miydin?
Matt: Normal bir fani hayatındansa ölümsüz olmayı tercih ederim. İlk milyar yılım gayet hoş olabilirdi.

-@aleclightbooty'e selam gönderir misin? Sohbetini kaçıracağı için çok üzülüyordu.
Matt: Ha-ha lightbooty telaffuzu oldukça komik bir şey.

-En sevdiğin Marvel'ın Avenger (Yenilmez) karakteri?
Matt: Iron Man.

-Hangi dili öğrenmek isterdin?
Matt: Rusça öğrenmek istemezdim. Maxim bana Fransızca öğrenmem gerektiğini söyledi.

-Denizde mi yoksa havuzda mı yüzmek isterdin?
Matt: Denizde.

-Hangi tür pizzayı en çok seversin?
Matt: En basit olanı. Domates sosu, peynir ve mükemmel bir hamur.

-Şansın olsaydı dünyanın neresinde yaşamak isterdin?
Matt: Şansım olsaydı her yerde bir kereliğine yaşamak isterdim.

-Neyden korkarsın?
Matt: HİÇBİR ŞEYDEN. Böcekler tenimin altına yumurtluyorlar.

-En çok kime hayranlık duyuyorsun?
Matt: İşinde uzman olan insanlara.

-Favori rengin?
Matt: Neden renk ayrımı yapmamız gerekiyor anlamıyorum. Ben bütün renkleri severim.

-1'den 10'a kadar bir derecelendirmede Dominic Sherwood'a kaç verirsin?
Matt: 10. Dizideki herkese aynı şekilde.

-Favori şehrin?
Matt: New York.

-Aldığın en iyi tavsiye?
Matt: Seyahate sevdiğin kişilerle çık.

-Hangi zaman diliminde yaşamak isterdin?
Matt: 60'lar ya da günümüz.

-Zaman makinen olsaydı geçmişe mi geleceğe mi giderdin?
Matt: Gelecek. Geçmiş biraz şüpheli olabilirdi. Giydiğim kıyafetleri sevmeyebilir ya da kendimi öldürebilirdim.

-Birbirinize taktığınız lakaplar var mı?
Matt: Emeraude'a Hermana Basura diye sesleniyorum.

-Kapını açtığında bir ceset ile karşılaşsaydın ne yapardın?
Matt: Bu o ana göre değişebilen hassas bir konu.

-Favori şarkın?
Matt: Rolling Stones'dan Angie.

-Çok güzel dişlerin var. Bana verir misin?
Matt: Bu oldukça pis bir işlem olurdu.

-24 saatlik ömrün kaldığını öğrenseydin ne yapardın?
Matt: O 24 saat içerisinde ölmemek için her şeyi yapardım.

-Favori kitabın?
Matt: Şu anda favori kitabım Expanse serisi.

-Çöle giderken yanına birini alsaydın bu şanslı kişi kim olurdu?
Matt: Dom. Ha ha sefil olurdu.

-Shadowhunters'ta rol almanın en iyi yanı nedir?
Matt: Her anlamda harika bir iş ama ben en çok koreografili dövüş sahnelerini seviyorum.

-Kat'i 3 kelime ile tanımlar mısın?
Matt: Günışığı. Gülümseme. Kırmızı.

-Shadowhunters'ta başka hangi karakteri canlandırmak isterdin?
Matt: Alec dışında Magnus oldukça eğlenceli geliyor. Ya da belki Valentine.

-Kahve mi çay mı?
Matt: Kahve.

-Kahvaltıda ne yemeyi seversin?
Matt: Kahvaltıda her şeyi yiyebilirim ama genelde uyandığımda pek aç olmam. Bu günlerde sadece kahve içiyorum.

-En sevdiğin dondurma?
Matt: Kivili.

-Dominic'i 3 kelime ile tanımlar mısın?
Matt: Baş belası. Hileci. Canım ciğerim.

-Kötü bir karakteri canlandırabilseydin bu kim olurdu?
Matt: Yaptığı işe inanan biri olurdu. Psikopat ve gerçek anlamda kötü biri olmazdı.

-Hiç Asya yemeği yapmayı denedin mi?
Matt: Evet denedim. İyi kötü bir şeyler yapabildim ama Bok Choy konusunda oldukça iyiyim ve Pho Bepho da yapabiliyorum.

-Alec'in hangi yönünü tercih edersin? Onunla ortak bir yanınız var mı?
Matt: İkimiz de çok inatçıyız ama ben daha az sorunluyum.

-Çocukken izlediğin çizgi film?
Matt: South Park.

-Harry Potter mı Yüzüklerin Efendisi mi?
Matt: Yüzüklerin Efendisi benim favorim ama ikisi de harika.

Çeviri: Görkem Demir & Elwiens

Resimler

imagebam.com imagebam.com

ShadowhuntersW

15 yorum: