5 Ağustos 2015 Çarşamba

Alberto Rosende'nin Twitter Soru-Cevap Etkinliği (Çeviri + Resimler + Videolar)


-Simon'ın ruhu bir hayvan olsaydı, hangisi olurdu?
Alberto:
Bir köpek olurdu, sadık, güçlü ve sevgi dolu.

Yağmur Bade Özel: Simon hakkında ne düşünüyorsun? Onu 3 kelime ile tanımlayabilir misin?
Alberto: Sadık, sevgi dolu, cesur.

-Yağmurlu günde yapılacak en iyi şey nedir?
Alberto: Yağmurlu bir günde yapılacak en iyi şey sevdiğin biriyle vakit geçirmektir.

O olmadan yaşayamam dediğin şey nedir?
Alberto: Çerezler olmadan yaşayamam.

-En sevdiğin capri-sun lezzeti?
Alberto: Favori lezzetlerim çilek ve kivi. Üzüm ikinci sırada. Yapay üzüm lezzetini seviyorum! 

-Pizza mı hamburger mi?
Alberto: Bir pizza hamburgeri!

-Shadowhunters ilk dizi deneyimin mi?
Alberto: Evet, ilk deneyimim.

-Projeler için görüşürken, karakterde baktığın özel bir şey var mı?
Alberto: Bana bir şeyler katan karakterleri severim.

-Favori aktör veya aktrisin kim?
Alberto: Marlon Brando. O her zaman favorim olacaktır.

-Hangi evcil hayvanı isterdin? Arjantin'den öpücükler.
Alberto: Bir köpek isterdim, adı da Brando olurdu.

-Şimdiye kadar yediğin en egzotik yemek?
Alberto: En egzotiği devekuşuydu ve lezzetliydi. Her zaman yeni şeyler deneyin, 1 yudum olsa bile.

-Favori hobin?
Alberto: Okumak en büyük hobim haline geldi.

-Aşağı dünyalı mı, Gölge Avcısı mı, yoksa bir fare mi olmak isterdin?
Alberto: Aşağı dünyalı! Daha eğlenceli.

-Dom'u öldürmek zorunda kalsan, nasıl öldürürdün? Isırmak yok!
Alberto: Onu kibarlığımla öldürürdüm, oldukça kolay.

-Yumurta mı tavuktan, tavuk mu yumurtadan çıkar?
Alberto: Bu bir paradoks! Bence tavuk yumurtadan çıkar, ama o yumurta için de önce bir tavuk lazım.

-Facebook mu, Twitter mı?
Alberto: Instagram.

Sezar salatasını krutonlu mu krutonsuz mu seversin?
Alberto: Krutonsuz severim! Eller yukarı, kruton yok! Onları sevmiyorum.

-Ölümcül Oyuncaklar kitap serisinden favori karakterin hangisi?
Alberto: Gerçekten Simon.

-En son izlediğin film hangisi?
Alberto: "Southpaw", inanılmazdı!

Simon'ın müzik grubu için hangi ismi seçtin?
Alberto: "Lawn Chair Crisis" ama sete yeni bir liste geldi, ordaki favorim "Ambidextrous Biscotti"

-Yaz mı kış mı?
Alberto: Kış, çünkü karı seviyorum.

-Kahve mi çay mı?
Alberto: Kahve!

-Çocukluk hayalin neydi?
Alberto: Çocukluk hayalim her zaman bir aktör olmaktı.

-Bir beyzbol maçında Matt'e karşı bahse girer miydin?
Alberto: Matt'e karşı hiçbir şeyde bahse girmem!

-Ölümcül Oyuncaklar'dan favori kitabın hangisi?
Alberto: Ah seçemiyorum. Ama cevap vermek zorundaysam Düşmüş Melekler Şehri.

-Bir süper güce sahip olabilseydin, ne isterdin?
Alberto: Işınlanmayı isterdim.

-Bir kadın olsaydın, sence kim olurdun?
Alberto: Bir kadın olsaydım, en az annemin yarısı kadar iyi olmak isterdim. #AnnemiSeviyorum

-En çok neyin kokusunu seversin?
Alberto: Kamp ateşinin ve kavrulmuş marshmallowların kokusunu severim.

-En sevdiğin renk?
Alberto: Lacivert.

-Dünyanın herhangi bir yerini ziyaret edebilseydin neresini, neden ziyaret ederdin?
Alberto: İsviçre'yi ziyaret ederdim. Kayak için...

-Florida hakkında en çok neyi özlüyorsun?
Alberto: Ailemi... Onlardan sonra da Küba yemeklerini.

-En sevdiğin 3 film?
Alberto: Moonstruck, Submarine ve The Godfather I,II.

-Doğum günün ne zaman?
Alberto: 14 Şubat, Sevgililer Günü'nde.

-Hayatının geri kalanında tek bir gıda tüketmek zorunda kalsan, hangisini seçerdin?
Alberto: Biftek, yumurta, sebzelerin bir kısmı.

-Arjantin'den keyif aldın mı? En sevdiğin yer neresi oldu?
Alberto: Arjantin ikinci ülkem, oraya aşığım. En sevdiğim yer Purmamarca. En iyi empanadalar orada!

-İzlediğin diziler?
Alberto: Mad Men, Dexter, Breaking Bad, Game of Thrones, Daredevil, House of Cards, Rick and Morty.

-İzlemeyi iple çektiğin dizi?
Alberto: Breaking Bad izlemek için sabırsızlandığım tek dizi oldu.

-Enstitüyü tek kelimeyle tarif eder misin?
Alberto: Tek kelimeyle inanılmaz!

-Yunan mitolojisini sever misin?
Alberto: Severim!

-Favori mührün hangisi?
Alberto: Parabatai mührü. Çünkü sembol ettiği her şeyi seviyorum, savaşçılar arasında kopmaz bir bağ yaratıyor.

-Setteki en utangaç kişi kim?
Alberto: Sette utangaç biri YOK!!

-Shadowhunters'ta başka bir karakteri canlandırabilseydin, kimi seçerdin?
Alberto: Magnus Bane demek zorundayım.

-Vampirler mi, kurt adamlar mı?
Alberto: Vampirler!

-Herhangi bir filmde, bir karakter olabilseydin, kim olurdun?
Alberto: Batman olurdum. Olabilirsen, her zaman Batman ol!

-Simon hakkında en çok neyi seviyorsun?
Alberto: Yaşadığı onca şeye rağmen asla tökezlememesini seviyorum. Her daim yoluna devam ediyor.

-Kat hakkında bilmediğimiz bir şeyler söyle?
Alberto: Kat hakkında bir şey bilmiyorum. Aslında o ölümsüz, yaklaşık birkaç yüzyıldır var.

-Vurgun olduğun ünlü kim?
Alberto: Amanda Colby Stewart.

-Kimi hayata geri getirmek isterdin?
Alberto: Michael Jackson'ı. Böylece Amanda Colby Stewart ile onu canlı dinlemeye gidebilirim.

-Muz favori meyven mi?
Alberto: Mango benim favori meyvem.

-Hangi Marvel kahramanını canlandırmak isterdin?
Alberto: Kaptan Amerika olmak isterim. Dom ise, Örümcek Adam olmam gerektiğini düşünüyor.

Bir Disney prensi olabilseydin, kimi seçerdin?
Alberto: Aladdin olmak isterdim.

-Bir kızda neye önem verirsin? Kişiliğe mi, bilgeliğe mi?
Alberto: Zeka ve büyük bir mizah duygusu ararım.

-Dom'a taş attığın videoda, daha önceden anlaşıp anlaşmadığınızı bilmek istiyorum?
Alberto: Ona her gün taş atarım.

-Komedi filmlerini mi, korku filmlerini mi tercih edersin?
Alberto: Komedi. Korku filmlerini izlerken, büyük korkak bir kediyim.

-Aman Tanrım! Bu sorulara nasıl bu kadar hızlı cevap verebiliyorsun?
Alberto: Vampir hızına sahibim!

-Sette değilken, yapmayı en sevdiğin şey nedir?
Alberto: Sinemaya gitmek.

-En sevdiğin tatil günü?
Alberto: Sevgililer Günü (O gün aynı zamanda doğum günüm.)

-En sevdiğin müzik grubu?
Alberto: En sevdiğim grup Ambidextrous Biscotti (Shadowhunters dizisindeki Simon'ın grubu.)

-Şimdiye kadar yaptığın en riskli şey nedir?
Alberto: Yaptığım en riskli şey bir aktör olmaktı.

-Game of Thrones'dan favori karakterin kim?
Alberto: Jon Snow!

-En sevdiğin şarkı?
Alberto: Dion and the Belmonts'dan "Runaround Sue".

-Bir zombi kıyameti olsa, hayatta kalır mıydın?
Alberto: Dom, onun planının bir parçası olmama izin verirse, evet kalırdım.

-Hangi şarkı sana Simon'ı anımsatıyor?
Alberto: Guided By Voices'ın "I Am A Scientist" şarkısı, bana Simon'ı anımsatır.

-Neyden korkarsın?
Alberto: Karanlıktan.

-Önümüzdeki 5 yıl boyunca uzayda kalmayı mı, yoksa beleş yemeği mi tercih edersin?
Alberto: 5 yıl boyunca uzayda kalmayı...

-Herhangi bir silahı seçebilseydin, hangisini tercih ederdin?
Alberto: Işın kılıcını seçerdim!

-Bir zombi kıyameti olsaydı ne yapardın?
Alberto: İlk önce erkek kardeşimi bulur, sonra ikimiz de Dom'u bulurduk.

-Ekstrem sporlarından hangisini en az bir kez yapmak istersin?
Alberto: Kayak yapmayı severim, bu yüzden kayak yapmayı isterim.

-Seni ne mutlu eder?
Alberto: Sevdiğim insanlarla birlikte olmak.

-Hangi şarkıyı duyduğunda güzel anılar aklına gelir?
Alberto: Donnie & The Social Experiment'in "Sunday Candy" şarkısı.

-İlk öpücüğünde kaç yaşındaydın?
Alberto: 14 yaşındaydım.

-Şu anda herhangi bir yere gitseydin, nereye gitmek isterdin?
Alberto: Pinel Adası'na gitmek isterdim.

-En sevdiğin müzik türü?
Alberto: 50'ler & 60'lar. Doo-Wop!

-Aktör olmak istediğini ne zaman fark ettin?
Alberto: Hayatım boyunca aktör olmaya karar verdiğimde, bir uçaktaydım ve yaşım 15'ti.

-En sevdiğin mevsim?
Alberto: En sevdiğim mevsim kıştır, karı severim.

-Boş günlerinizde yaptığınız şeyler?
Alberto: Sinemaya giderim, televizyon izlerim, spor salonuna giderim.

-Matt'in kafanın üstündeki bir elmaya ok atmasına izin verir misin?
Alberto: Kesinlikle izin veririm ama yapım şirketi izin vermez.

-Matt'i gördüğünde, onun hakkındaki ilk izlenimin neydi?
Alberto: Uzun boylu, büyük bir adam olduğuydu.

-Kat'i 2 kelimeyle tarif eder misin?
Alberto: Kat şu an yanımda oturuyor... O GİZEMLİ bir şekilde YAŞLANMAYAN biri.

-En iyi çocukluk hatıran?
Alberto: Evimizin yanındaki bir alanda babam ve kardeşimle beyzbol oynamak... Onlarla motosiklet sürmek.

-Senden nefret edenlerle nasıl anlaşıyorsun?
Alberto: Başını salla, göz kırp ve gülümse.

-Soğan mı, domates mi?
Alberto: Domates!

-En büyük ilham kaynağın nedir?
Alberto: Ailem benim en büyük ilham kaynağımdır.

-Elton John'u sever misin?
Alberto: Severim!

-Kaçmak istediğinde nereye, kiminle gidersin?
Alberto: Yalnız sinemaya giderim. Büyük bir kola, patlamış mısır ve twizzlers şekeri alırım.

-Oyunculuğu neden seçtin?
Alberto: Oyunculuğu seçtim çünkü, babamın hep dediği gibi, "Hayat bir elbise provası değildir". Yani tek atış şansın vardır.

-Okulda en sevdiğin ders neydi?
Alberto: En sevdiğim ders edebiyattı.

-Sarışın mı, esmer mi?
Alberto: Sarışın.

-Dom Sherwood'u 3 kelime ile tarif eder misin?
Alberto: Müthiş, maceraperest, kankam.

-Ayı şeklindeki şekerlemeleri sever misin?
Alberto: Ayı şeklindeki şekerlemeleri ve diğer tüm tatlıları severim.

-Ant-Man'i izledin mi?
Alberto: Hayır izlemedim ama istiyorum.

-Simon hakkında bir şeyler söyler misin?
Alberto: Simon'ı canlandıracağımı öğrendiğimde, kelimenin tam anlamıyla ağlamaya başladım.

-Shadowhunters dizisinde çalışmanın en iyi yanı ne?
Alberto: En iyi yanı, birlikte çalıştığım insanlar... Hepsi gayet yetenekli.

-Ölümcül Oyuncaklar serisinin kaçıncı kitabındasın?
Alberto: Tüm kitapları okumayı bitirdim.

-Simon'la ortak yanın var mı?
Alberto: Ortak yanlarım olduğuna inanıyorum. İkimiz de sevdiklerimiz için ne gerekiyorsa yapmaya hazırız.

Matt: Hadi çok dişli çatal geliştirelim! Belki 5'li veya 6'lı. Hatta 7 olsun. Ne düşünüyorsun?
Alberto: Kesinlikle geliştirmeliyiz! 2 başlı olsun, tanesi 4 dişten oluşsun. Böylece tek bir hamlede 2 ısırıklık yiyecek alabiliriz.

-Matt'in komik soruları hakkında ne düşünüyorsun?
Alberto: Matt'in komik sorularını seviyorum. Gelmeye devam etmesini umuyorum!

-Dizi ekibinin bir parçası olmanın en iyi yanı?
Alberto: Bu ekibin bir parçası olmak beni şu an olduğum dünyaya getirdi. Gerçekten şanslıyım

-Bir günlüğüne ekipten biri olabilsen kimi seçerdin?
Alberto: Isiah Mustafa olurdum. Tanrı olmak gibi bir şeydir herhalde.

-Favori süper kahramanın kim?
Alberto: Yakın zamana kadar favorim yoktu ama, artık favorimin Kaptan Amerika olduğunu söyleyebilirim.

Çeviri: Görkem Demir

Resimler

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

Videolar



SHTV | @Arosende

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder