17 Mayıs 2013 Cuma

Lily Collins 'Ölümcül Oyuncaklar'ın Yoğun Eğitiminden Bahsediyor

Lily Collins Static Multimedia'ya verdiği röportajda 'Ölümcül Oyuncaklar'ın yoğun eğitiminden bahsetti.

-Canlandırdığın karakter gibi korkusuz musun?

Lily: Ben cesur ve korkusuz olduğumu düşünmek istiyorum. Büyürken, annem ve ben birçok ülkeye seyahat ettik. Paraguay'a gittiğimizde, oradaki bir uçurumdan atladım, sadece yüzmek için o uçurumdan atlamıştım ve orada köpekbalıkları ile yüzmüştüm. Yani, bazı şeyleri aşmış olduğumu düşünmek istiyorum. Riskleri sevdiğimi düşünüyorum. Tabii ki güvensiz riskleri değil. Ama mümkün olduğunca çok risk almak hoşuma gidiyor.

-Beklenmedik tehlikeli durumlarla karşılaştığında, onlarla baş etmekte iyi misindir?

Lily: Dövüş sanatları konusunda yeterince eğitim aldık ve böyle bir durumla karşılaştığımda, iyi olacağımı düşünüyorum ama sırf bunun için de kendimi tehlikeli durumlara sokmuyorum. Bence kendini bu gibi pozisyonlarda bulan ve çevik davranan güçlü kadın karakterleri canlandırarak onlardan pek çok şey öğrendim. Ve aynı zamanda benim çevremdeki kadınlar, kendi tarzlarıyla gerçekten güçlü kadınlar. Yani hem esprili hem de fiziksel olarak güçlü. Ayrıca bu durumu zihnen ve aklen nasıl karşıladığınıza da bağlı diye düşünüyorum. Travmatik bir olayın ardından kendinizi nasıl toparlarsınız? Bunun için çok güçlü olmanız gerekir.

-Eğitimlerden bahsettin. Neler yaptınız?

Lily: Filmin çekimlerine başlamadan önce, yaklaşık 3 ay boyunca kişisel antrenörüm ile eğitimden geçtim. Zaten her zaman fiziksel çalışmaları seven biri olmuşumdur. Fitness gibi ağır olmayan fiziksel antremanları seviyordum. Ama şimdi yapacaklarım gerçekten ağırdı. Bu yüzden son derece kararlıydık. Vücut geliştirdik, dayanıklılık eğitiminden geçtik. Daha sonra dublör departmanı ile çalıştık. Bu departman ''Pamuk Prenses'in Maceraları: Ayna Ayna'' filmindeki dublör departmanı ile aynıydı. Bu yüzden kendimi onlara karşı gerçekten yakın hissettim, çünkü gerçekten de onları iyi tanıyordum. Biz her gün, belki de saat 4:30'da kalkarak kılıç dövüşü, akrobasi, hava hareketleri, ölümüne dövüş, dövüş sanatları adı altında eğitimler aldık. Ve hepimiz aynı kaliteli seviyeye yükseldik. Her gün sabahın 5'inde kalkıp birbirimize bakıyor ve 'buna inanamıyorum' diyorduk.

Çeviri: Görkem D.
Kaynak | TMISource

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder