13 Ocak 2016 Çarşamba

'Shadowhunters' Ekibi Hakkında Bilmediğiniz 12 Şey


Röportaj vermek için Buzzfeed'e giden dizi ekibimiz orada küçük bir oyun oynamayı ihmal etmedi.

En çok ortalığı karıştıran?



Hepsi:Dom!
Dominic: NE?!
Matthew: Sormaya bile gerek yok!
Emeraude: Kat'i karavanına bantladı.
Katherine: Ellerim ve ayaklarım karavana bantlanmıştı!

Mesaj bağımlısı?

12 Things You Probably Didn't Know About The "Shadowhunters" Cast

Harry: Durun, mesajlaşma mı yoksa Google'lama mı? Büyük bir Google meraklısına sahibiz.
[Hepsi Matt'i gösterir.]
Matthew: Dürüst olmak gerekirse, herkes sandalyesine yaslanıp başını telefonuna gömmüş oluyor.
Emeraude: SEN hep telefonuna bakıyorsun.
Matthew: Sürekli telefonla konuşan sensin!
Emeraude: Evet, ailemle çok konuşuyorum. Ama sen hep telefona bakıyorsun.
Katherine: O araştırmacı, Google'cı. Bir bilgi kaynağı.
Dominic: Matt'in 4-5 dakika telefona bakıp, biz konuyu değiştirdiğimizde telefona bakarak "Çok ilginç. Çok ilginç!" dediğini gördüm.
Matthew: Sıradaki soru.

En şakacı? 

12 Things You Probably Didn't Know About The "Shadowhunters" Cast

Katherine: Dom. Yüzde yüz.
Harry: Bu adam [Dom]. Şimdi ödül ona gidiyor.
Isaiah: Bunda istersem öne geçebileceğimi düşünüyorum ama bir sürü gençle uğraştığın zaman onların kendilerini geliştirmelerine izin vermen gerek. Kendi oyunlarını yapmalarına izin vermelisin.
Dominic: Bu konuda Isaiah beni herkesten fazla geçebilirdi.
Isaiah: Benim şakalarım çok ince hesaplı olur, söyleyeyim de. İşte o kadar!
Dominic: Gizli kamera şakaları gibi ince hesaplılar.
Katherine: Şaka yaptığını ruhumuz duymuyor.

Birden bire şarkı söyleyen? 

12 Things You Probably Didn't Know About The "Shadowhunters" Cast

Matthew: Alberto.
Isaiah: Ben Alberto diyorum.
Alberto: Gerçekten mi? Bence hepimiz varız bunda. Emeraude sürekli söyler mesela.
Emeraude: Ben. Ben. Ben!
Matthew: "Şarkı" tanımın ne senin? Çünkü aynı sözü farklı melodilerle tekrar tekrar söylemek pek şey...
Emeraude: Güzel ses duymak istiyorsanız beni dinleyin. Kötü ses duymak istiyorsanız da Alberto'yu! Şaka yapıyorum. Ben çok kötü söylerim.
Matthew: Hadi ama, bu çocuğun [Alberto] müthiş bir sesi var!
Katherine: Alberto dizide bir şeyler söylüyor, duyacaksınız!

En çok kur yapan?

12 Things You Probably Didn't Know About The "Shadowhunters" Cast

Isaiah: Sanırım bu ben oluyorum.
Matthew: Evet kimden bahsediyoruz? Tabii ki Isaiah. Isaiah hepimize yazıyor.
Isaiah: Durmam, benden söylemesi.
Dominic: Kur yapmakla çekici olmak ayrı şeyler. Bilemiyorum, ikisi arasında ince bir çizgi var.
Matthew: İkisini birbirine karıştırmayı başarıyor bence.
Dominic: İkisini birleştirip tek bir şey haline... Isaiah haline getiriyor.
Matthew: İnsanlara söylemek lazım. O... bazı şeyler söylüyor. Mesela "Tanrı aşkına, bugün nasıl da müthişsin ama!" gibi şeyler. Ve sonra kadınlar "Vay be." oluyorlar.
Dominic: Yalnızca kadınlar değil bu arada.
Matthew: Sonrasından ondan etkilenenlere "Onu dinleme! Söylediklerinin hepsi palavra, hepsi yalan!" diyorum. Daha sonrasında Isaiah'ı, aynı şeyleri başkalarına söylerken yakalıyorlar ve ağızları açık kalıyor.
Dominic: Harap oluyorlar.
Harry: Aldatılmış gibi hissediyorlar.

Selfie çekerken en çok yakalanan?

12 Things You Probably Didn't Know About The "Shadowhunters" Cast

Harry, Dominic, Alberto, Emeraude: Kat!
Katherine: Ben.
Matthew Daddario: Em! Kesinlikle Em diyoruz.
Emeraude: Ben mi?!
Isaiah Mustafa: Kat bu işte daha iyi ama, buna rağmen Em çok daha fazla çekiyor.
Dominic: Durun, çoğu zaman Em'in selfie çektiğini değil, kendini incelediğini düşünüyorum. Selfie değil o, ayna.
Emeraude: Arkadaşlar, kamera önünde söylenmeyecek şeyler vardır! Şaka şaka.

En çok servis alanında bulunan?

12 Things You Probably Didn't Know About The "Shadowhunters" Cast

Dominic: Alberto.
Hepsi: Evet, Alberto.
Harry: Matt de! Bir şeyler yürütüp ortalıktan sıvışıyor!
Isaiah: Çok sinsice.
*Ç.N: Servis alanı derken ekibin çalışırken atıştırıp, bir şeyler içebilecekleri stantlardan bahsediliyor.

İş sonrası takılmaları ayarlayan?

12 Things You Probably Didn't Know About The "Shadowhunters" Cast

Matthew: Isaiah.
Isaiah: Bilmiyorum. Bence Dom.
Dominic: Isaiah çok yapıyor bunu, evet.
Matthew: Herkesi bir araya getirmeye çalışıp da getiren tek kişi Isaiah oluyor genelde.
Isaiah: Ne yapayım? Yalnızım ben.
Emeraude: Mesela hiç çıkmak istemiyorken Isaiah "Hadi, hep beraber takılalım." diyor. Bizi çıkmaya ikna ediyor ve bir arada kaldığımızdan emin oluyor.

Günü aydınlatan?

12 Things You Probably Didn't Know About The "Shadowhunters" Cast

Katherine: Alberto. Alberto en mutlumuz!
Dominic: Ne kadar mantıklı geliyor bilemedim ama Matthew benim günümü karanlık bir şekilde aydınlatıyor.
Katherine: Bu çok doğru. Kesinlikle çok doğru!
Dominic: Kara mizah, özellikle gece yarısından sonra günümü aydınlatan kişi Matthew oluyor. Ama gün içinde bu kişi Alberto.
Matthew: Geceyi mi aydınlatıyorum?
Dominic: Geceyi aydınlatıyorsun.
Katherine: Sen aysın. Alberto ise güneş.

Herkese kedisinin/köpeğinin fotoğrafını gösteren?

12 Things You Probably Didn't Know About The "Shadowhunters" Cast

Emeraude: Dom ve Kat, ikisi de.
Alberto: Dom.
Dominic: Ne?!
Harry: Kat. Kat'in köpeğini gördük.
Katherine: Köpeğim sete geldi.
Dominic: Kat köpeğini Los Angeles'dan Toronto'ya uçurttu.
Matthew: Evet ama ben Rowdy'i 80,000 kez falan gördüm.
Dominic: Onu sevdin ama, şimdi yalan söyleme!
Matthew: Evet, sevdim.
Dominic: Görmeyi sen istiyordun!
Emeraude: Dominic, Boo adında yeni bir köpek edindi ve çok da güzel bir şey. Bize sürekli fotoğraflarını yolluyor.
Katherine: Boo'yu seviyoruz.

En iyi dansçı?

12 Things You Probably Didn't Know About The "Shadowhunters" Cast

Katherine: Harry, tabii ki de. Sorulmaz bile.
Alberto: Hepimizin bir hareketi var.
Katherine: Benim mi hareketim var?
Dominic: Muhtemelen liste dolusu hareketi olan tek kişi Harry!
Harry: Emeraude da bazı hareketler yapıyor.
Emeraude: Evet ama seninkilerle karşılaştırma.

Çekimlerde konsantre olamayıp gülen?

12 Things You Probably Didn't Know About The "Shadowhunters" Cast

Katherine: Gülme, her zaman içimizden birisiyle başlar ve sonrasında herkese yayılır.
Matthew: Aslında Dom ve ben muhtemelen en fenalarıyız.
Dominic: En fenalarıyız, özellikle aynı sahnede yer aldığımızda.
Matthew: Diğerlerinde hiç gülmüyorum herhalde.
Dominic: Harry'nin çok komik bir karakteri var ve her seferinde beni güldürmeyi başarıyor.
Emeraude: Dom çekimden önce komik bir şeyler söylüyor ve sonra da ciddi bir suratla işini yapmanı bekliyor. Hayır, olmuyor öyle işte!

Çeviri: Zehra Uzar

5 Questions With The Cast Of Shadowhunters
The cast of Freeform's brand new series Shadowhunters stopped by to tell us all about their life on set!
Posted by BuzzFeed Celeb on 12 Ocak 2016 Salı

Kaynak

1 yorum:

  1. Gülmekten okuyamadım.Ben büyük bir harry hayranıyım.Step up filminden tanıyorum.Sonra Glee.Simdi onu magnus karakteri ile görmek ve Alecin Matt olması süper ya.Bu arada Matt ve Dom bayaaaa yakınlar

    YanıtlaSil