24 Ocak 2016 Pazar

Katherine McNamara Seçmelerden, Diziden ve Ölümcül Oyuncaklar Filminden Bahsediyor

Kitapları okumuş olabilirsiniz, filmi izlemiş olabilirsiniz ama Gölge Avcıları daha yeni başlıyor!

Uluslararası çok satan, genç/yetişkin türündeki Ölümcül Oyuncaklar serisi daha önce başrolüne Lily Collins getirilerek filme uyarlanmıştı. Fakat bu film, Clary Fray'in hikayesini anlatmaya yeterli değildi.

Şimdiyse Ölümcül Oyuncaklar serisi, Freeform (Eski adı ABC Family) tarafından bir diziye uyarlandı. Kanal, eski ve yeni hayranlar için izlemeye değer bir hikaye ortaya çıkardığından emin. Bu sefer Clary Fray'i canlandıran oyuncu Katherine McNamara! Katherine mühürleri ezberledi, silah eğitiminden geçti, deri kıyafetler aldı ve Gölgeler Dünyası'na girmeye hazır.

People’s Choice, Katherine McNamara'yla Shadowhunters hakkında bir röportaj gerçekleştirdi ve Kat, bu röportajda oyuncu seçim sürecinden, kitap/film/dizi arasındaki farklılıklardan, en sevdiği bölümden ve setin en şakacısından bahsetti! Tüm bunları öğrenmek için okumaya devam edin!

Seçmeler senin için nasıldı?
Kat: Oldukça uzun bir süreçti ama, sonuç itibariyle tüm zahmetlere değdi. Seçmelere birkaç kere gittim ve en sonunda, beni Dominic ve Alberto ile kimya testine tabii tuttular. Emeraude da seçmelerde vardı ve o da bizim gruba dahil oldu.

Ölümcül Oyuncaklar: Kemikler Şehri filmini izledin mi? Yoksa performansını etkilememesi için izlemek istemedin mi?
Kat: Büyük bir Lily Collins hayranıyım, bu yüzden filmi izledim. Ona ve onun filmdeki performansına büyük bir saygım var. Ama biz hikayeye farklı bir açıdan bakıyoruz ve bu çok heyecan verici. Televizyon dizileri hakkında harika olan da budur zaten. Hikayeye farklı bir gözle bakma ve hikayeyi bu kadar çok seven insana yepyeni bir bakış açısı sunma fırsatımız var. Bu televizyon ile gelen farklı bir ortam. Hikayeyi ve karakterleri derinlemesine işlemek için çok daha fazla zamanımız var. Bu yüzden karakterleri tek tek ele alacağız ve tabii ki onların ilişkilerini de...

İlişkileri daha yakından işleyeceksiniz, peki bu kitaplardan veya filmden ne kadar farklı olacak?

Kat: Biz kitapları daha karanlık, daha değiştirmeden, daha cesurca ele alıyoruz. Hikayenin temeli aynı ama, biz filmden tamamen farklı bir yolda ilerliyoruz ve karakterlere çok sadığız. Tabii kitaptan farklı olan değişiklikler de var.

Dizideki aksiyon sahnelerinin çoğunda bizzat sen mi bulundun? Yoksa dublör mü kullandın?
Kat: Aksiyon sahnelerinin çoğunu ben yaptım, inanılmaz anlardı. Hepimiz kendi aksiyon sahnelerimizi çekmek istedik, hepimiz bu hikayenin bir parçası olmak istedik, hepimiz aksiyonun içine dalmak istedik, ve hepimiz bu deneyimleri kazanmak istedik. Oradan oraya atlamak, koşuşturmak ve bu hikayenin gerçekten bir parçası olmak çok güzel.

Çektikleriniz içinden en sevdiğin bölüm hangisi?
Kat: İlk sezonu komple bitirdik. Toplamda 13 bölüm çektik. Bize verilen zamanda, her şeyi tam tamına yapmak bir mucizeydi benim için. Dizide ilişkiler var, romantizm var, dövüş sahneleri var ve tabii ki bilim-kurgu/fantastik ögeler de... Hepsinden fazla fazla! En sevdiğim bölüm hakkında diyeceğim şu ki, 12. bölüm hepimiz için çok özel. Kitaplarda olmayan büyük bir şey gerçekleşiyor, en azından hikayenin o noktasında. Bu olay kanal için, bizim için ve dizinin yaratıcıları için gerçekten ÇOK BÜYÜK bir adım! Çekimleri yaparken hepimiz aynı şeyleri hissettik: "Vay be, gerçekten çok özel bir şey yaptık." Yani insanların o bölümü izlemesi için sabırsızlanıyorum.

Tüm ekip gerçekten çok iyi anlaşıyormuş gibi görünüyor. Gerçekten de öyle mi?
Kat: Aslında hepimiz çok eğlenceliyiz. Kamera önünde ağlıyoruz, üzülüyoruz, savaşıyoruz ama kamera arkasında çok acayip eğleniyoruz. Bolca eşek şakaları, oyun geceleri... Bir grup insan düşünün, hepsi birbirinden farklı ve farklı kökenlerden geliyorlar. Ama bir şekilde mükemmel küçük bir aile oluveriyorlar. Hepimizin birbirimizden öğreneceği çok şey var.

Eşek şakası mağduru Kat.
Setteki en büyük şakacı kim?
Kat: Dom Sherwood. Eller yukarı! Kimse onu geçemez. Setteki en büyük şakacıdır kendisi. İnanın hangi ara olduğunu kestiremiyorum ama, bir keresinde beni set karavanına bantlamıştı. Karavanın basamaklarında duruyordum, birden elimi merdivenin tutunma yerine bantlamaya başladı. Ben basit bir şaka yaptığını sandım ve pek karşı çıkmadım. Çıkmadığım gibi deli gibi de gülüyordum. Birkaç saniye içinde elimin sıkıştığını hissettim. Aniden diğer elimi de bantlamaya başladı. Daha sonra bacaklarımı da bantladı ve benden koşarak uzaklaştı.

Çeviri: Görkem Demir 
Kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder