21 Aralık 2015 Pazartesi

Kötü Yılbaşı Hediyeleri Karşısında Shadowhunters'dan 15 Temsili Görüntü

Yılbaşı alışverişinde kötü olanlara (veya böyle kişiler tanıyanlara) bu suratların hepsi çok tanıdık gelecek.

1. "Dur, bana ne aldın?"


2. "Lütfen hediye değiştirme fişi olsun."


3. "Evet, bana tam olur herhâlde."


4. "Bana spor salonu üyeliği mi aldın?"


5. "Bu hediye kartını kullanmak için sabırsızlanıyorum. "


6. "Tabii ki heyecanlıyım."


7. "Bana bunu geçen sene de almıştın."


8. "Bunun ne olduğunu bile bilmiyorum."


9. "Tabii ki de sevdim."


10. "Düşünmen yeter."


11. "En. Berbat. Hediye."


12. "Neden benden nefret ediyorsun?"


13. "Esprisi hiç de komik olmayan bir hediye."


14. "Birine asla sanat eseri verme!"


15. "Bana gelecek seneye de hediye kartı al gitsin."


Kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder