31 Aralık 2015 Perşembe

Emeraude Toubia'nın InStyle Röportajı (Aralık 2015)

InStyle'ın Fotoğraf Çekiminden.
Eğer Emeraude Toubia hakkında bir şeyler bilmiyorsunuz, şimdi öğrenme zamanı! 26 yaşındaki Latin aktris, Cassandra Clare'in çok satan kitap serisinden uyarlanan, Freeform'da (eski adıyla ABC Family) 12 Ocak 2016'ta yayınlanacak olan Shadowhunters dizisinde Isabelle Lightwood karakterini canlandırıyor.

Katherine McNamara ve Dominic Sherwood ile birlikte, insanları iblislerden koruyan Gölge Avcıları'nı canlandıran yıldız, dizinin başrollerinden biri olduğu için mutlu. "Daha önce birçok filmde oynamış kızlarla beraber Shadowhunters'ın seçmelerine katıldım. Rakiplerim sağlamdı ve asla bu dizinin bir parçası olamayacağıma ikna olmuştum." diyor InStyle muhabirine. "Ama sonra oyuncu kadrosunun bir parçası oldum ve hayallerim gerçekleşti."

Toubia'dan karakteri hakkında daha fazla şey öğrendik ve o da, karakterini anlatırken Isabelle'in gerçekten ne kadar özgür olduğunun farkına vardı. "Isabelle çok fettan biri, baştan çıkarıcı ve tehlikeli. Onun bu yanını seviyorum." diyor. "Bence birçok kızın öz güven sorunu var, ama Isabelle vücuduna gerçekten güveniyor. Cinsel hayatından ve seveceği insanlardan kendisi sorumlu. Toplumdaki birçok kız, bunlara kendisi karar veremez." Emeraude toplumdaki kızların Isabelle'den öğreneceği çok şeyi olduğunu düşünüyor. "Toplumun kızlar üzerinde, kimi seveceği ve nasıl sevecekleri konusunda bir takım baskıları olduğunu düşünüyorum. Bence Isabelle'in dizideki misyonu, insanlara kendi bedenlerinde rahat ve özgür olabileceklerini gösterecek." diyor ve devam ediyor, "Isabelle gerçekten insanların içini görebiliyor, umarım ben de bunu öğrenebilirim."

Toubia kendi karakterinden bir şeyler öğrenmeyi umuyor olabilir ama, biz bu sohbet sırasında kendisinden birçok şey öğrendik. Onun hakkında öğrendiğimiz 8 şey için, okumaya devam edin.

1) Aksiyon Sahnelerini Seviyor

"Kırbacımı kullandığım sahnelerde bizzat kendim yer alıyorum, kullandığım kırbaç deriden yapılmış gerçek bir kırbaç. Ne zaman kırbacımla sete girsem, tüm kadro benden kaçıyor. Bu duruma bakılırsa, bizim çocuklar gerçekten kırbaçlardan hoşlanmıyor. Ama ben kırbacımla dövüş sahnelerini çekmeyi seviyorum. 3 yaşından beri dansçıyım, bu yüzden dans eğitimimin dövüş sahnelerinde bana yardımcı olduğunu düşünüyorum. Zaten Isabelle'in dövüş şekli Alec ve Jace'inkinden farklı. Onlarınki çok sert ve aşırı kuvvet gerektiriyor. Ama Isabelle'in dövüşünde bunlar yok. Bu yüzden dövüşmek Isabelle için zor değil."

2) Onun ve Oyuncu Kadrosunun Oyun Geceleri Var

"Bir gün herkes Los Angeles'daki evime geldi ve 'Kurt Adam' adında bir oyun oynadık. Çok eğlenceliydi, çünkü hepimiz gerçekten iyi geçiniyoruz. Birbirimizle şakalaştığımızda genelde karşımızdakinin yüzünü hedef alırdık ve Dom şaka konusunda tam bir usta. Her zaman Kat'e eşek şakaları yapar, çünkü Kat her şakayı yer. Ben de her zaman 'Kat'e yapma!' diyerek onu korumaya çalışırım ve sürekli Dom'dan korkmamasını, yaptıklarının sadece şaka olduğunu  söylerim. Kat'in ablası gibi oldum artık."

3) Genlerinden Oldukça Memnun

"Ben bir Latin'im ve bu karakter aslında bir Latin kız için değil, saf kan Amerikalı bir kız için yazılmış. ABC Family beni kadroya alarak, bazı yargıları yıkmaya başladı. Yani benim gibi diğer Latin bayan oyunculara umut verdiler. Umarım ABC Family bu şekilde devam eder ve umarım ki diğer şirketler de, bu tutumu sergileyerek Latin bayan oyunculara güçlü, kuvvetli roller vererek, bizler için kapıları açmaya devam ederler. Çünkü bizler güçlü ve kuvvetli kadınlarız."

4) Alışveriş Yapmayı Çok Sever

"BCBG'de alışveriş yapmayı çok seviyorum çünkü, çok şık ve zarif şeyler bulunduruyor, tabii biraz da seksi. Bana uygun olan her şeyi tek bir yerde bulabiliyorum. Sanırım ciddi bir alışveriş problemim var. Dolabıma baktığınızda, birbirinin aynısı olan 5 siyah gömlek, 10 beyaz pantolon ve hemen hemen birbirinin aynısı 5 çift ayakkabı görebilirsiniz. Her dışarı çıktığımda, kendi ayakkabılarıma çok benzer ayakkabılar satın alırım. Bence bu bir problem."

5) Geçtiğimiz Günlerde Louis Vuitton Markalı Parlak Kırmızı Çanta İçin Bir Servet Harcamış

"Kendimi şımartmak için Louis Vuitton'ın parlak kırmızı çantasını kendime hediye ettim. Rengi yaz ve kış için uygun, üstelik ten rengime ve saçıma da yakışıyor. Onu görür görmez çok beğendim ve ister istemez hayaller kurmaya başladım. Sonra bir anda hayallerimi geride bırakarak uzaklaştım. Daha sonra, ona sahip olmalıyım diye düşündüm. Hiçbir çantadan bu kadar etkilenmemiştim. Hemen geri döndüm ve ona her şeyiyle sahip oldum."

6) Emeraude Doktor Onaylı Makyaj Ürünleri Kullanıyor

"MAC kapatıcı, allık ve Givenchy maskara kullanıyorum. Şimdiye kadar sadece bir kere pahalı bir rimel aldım, çünkü genelde eczane markalı ürünleri kullanırım. Ama aldığım rimel gerçekten güzeldi. Her ne olursa olsun, ben birkaç dolarlık NYX rujlarımla mutluyum."

7) Kahve Yerine Çay Tercih Ediyor

"Aslında büyük bir kahve hayranı değilim, bu yüzden çok fazla içmem. Daha çok yeşil çayı tercih ederim. Ama bazen beyaz mochayı da seviyorum. - Laf aramızda kalsın, sadece zorladıklarında..."

8) Instagram Efektlerini Kullanmayı Seviyor

"Clarendon efekti, saçlarımı gölgeliyor ve cildimi parlak görünmesini sağlıyor. Renkleri güzelleştiriyor ve resmimin her yerini aydınlatıyor."

Çeviri: Görkem Demir
Kaynak: InStyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder