3 Eylül 2015 Perşembe

Isaiah Mustafa'nın Twitter Soru-Cevap Etkinliği (Çeviri + Resim + Video)


Matt: Setteki en iyi popo kimde?
Emeraude: Gerçekten kimde?
Isaiah: Bende. ;)

-Sette başına gelen en utanç verici şey nedir?
Isaiah: 
Sette olan en utanç verici şey... Havlum vücudumdan kaymıştı.

-En sevdiğiniz yemek ne?
Isaiah:
En sevdiğim yemek 1 saat içinde sindirilebilen herhangi bir şey.

-Kanada poutine'sini denediniz mi?
Isaiah:
Son gezimde denemedim ama daha önce denemiştim, lezzetliydi.

-Favori filmin?
Isaiah:
Favori filmim Dr Strangelove.

-Aktör olmayı neden istedin?
Isaiah:
Aktör olmak istedim, çünkü insanları güldürmeyi seviyorum.

-Matthew Daddario'yu 3 kelime ile tarif eder misin?
Isaiah:
Sabırsız, buyurmayı seven, meydan okuyan.

-Alan Van Sprang (Valentine) ile aran nasıl?
Isaiah:
Aramız iyi. Tabii Maxim Roy'un (Jocelyn) dikkatini çekmeye çalışmadığı sürece.

-Oyuncu kadrosundan tanıştığın ilk kişi kimdi?
Isaiah:
Matt'le tanıştım ve her zamanki gibi, yine bir şeylerin peşindeydi.

-Luke olarak kadroya seçildiğini ilk nasıl öğrendin?
Isaiah:
Twitter'dan okuyarak.

-Setteki en garip kişi kim?
Isaiah:
Hepimiz birazcık "wooohooo".

-Luke'un hayran olduğun bir yanı var mı?
Isaiah:
Luke'un içinde bulunduğu durumu (kurt adam oluşunu) onurlu bir şekilde yaşamasını seviyorum.

-Ruhani şeylere inanır mısın?
Isaiah:
Yalnızca eğlence amaçlı olduğunda.

-Dom kadrodaki en komik kişi olduğunu söyledi. Buna katılıyor musun?
Isaiah:
Dom her konuda yetenekli olduğumu düşünüyor.

-Luke polis olarak yeni bir yasa çıkarabilseydi, bu ne olurdu?
Isaiah:
Cuma gününü Aşağı Dünyalılar Günü yapmayı isterdim.

-Luke'un karışık kasetinin adı ne olurdu? Belki "Idris'in Bağrından Geldim"?
Isaiah: 
Luke adının "Pazartesi Akşamının Dolunayı" olmasını ister.

-Setteki favori aperatifin?
Isaiah:
Jelibonlar... Her türlü jelibon.

Katherine McNamara'yı tek bir kelimeyle anlatır mısın?
Isaih: "Bu zor bir soru. Kat'i birkaç kelime ile tarif etmek isterdim. Eğer tam karşımda oturuyor olsaydı, daha kolay olurdu tabii. - OOOHHH!"

-Kim en güzel gözlere sahip?
Isaiah:
Katherine McNamara.

-Memleketinin nesini seviyorsun?
Isaiah:
Oradaki herkes oldukça havalı, geçen yıllara rağmen.

-Şimdiye kadar okuduğun Ölümcül Oyuncaklar kitaplarından hangisi favorin?
Isaiah:
Camlar Şehri.

-Favori sporun hangisi?
Isaiah:
Favori sporum buz hokeyi.

-Merhaba, bir laman olsaydı adını ne koyardın?
Isaiah:
Kirli insan koyardım.

-Bir Harry Potter hayranı mısın?
Isaiah:
EVET!!!

-Ziyaret etmek istediğin hayali yer?
Isaiah:
IDRIS.

-Oyuncu kadrosunun palyaçosu kim?
Isaiah: Kadrodaki palyaço... Hepimiz bir palyaçonun parçasıyız aslında.

-Favori süper kahramanın kim?
Isaiah:
Dostum Chris Evans (Kaptan Amerika).

-Matt, Dom ve senin aranda bir karaoke düellosu olsa kim kazanır?
Isaiah: Dom kazanır.

Alberto: Antrenman yaparken en çok dinlemeyi sevdiğin şarkı?
Isaiah: Antrenmanda en sevdiğim şarkı: "All I Do Is Win"

-Hayatının geri kalanında pizza yememeyi mi, yoksa hiç internet kullanmamayı mı tercih edersin?
Isaiah:
Hiç internetimin olmamasındansa, asla pizza yememeyi tercih ederim.

-Vegas'taki çılgın bir partiye giderken yanına alacağın dostun kim olurdu?
Isaiah:
Noodle olarak bilinen efsane.

-BENİ GÖRMEZDEN GELMEYİ KES! En sevdiğin şarkı?
Isaiah:
En sevdiğim şarkı Bob Marley'den: "Could You Be Loved?"

-Evinden sadece 5 eşyanı kurtarabilsen, onlar ne olurdu?
Isaiah:
Kızım, leathermanım (çok amaçlı bir metal), köpeklerim, iyi bir kitap ve havlum.

-En iyi çocukluk anın?
Isaiah:
Kablolu televizyon aldığımız zaman.

-Luke ile ortak yanın var mı?
Isaiah:
Karşılıksız sevgi konusu ortak yanımızdır.

-Şimdiye kadar gittiğin en iyi konser?
Isaiah: 
Pink Floyd'un konseri.

-İnsanlarda uyarı etiketleri olsa, seninkinde ne yazardı?
Isaiah:
"İçini Tahmin Asla Edemezsin" yazardı.

-Gündüz insanı mısındır, yoksa gece insanı mı?
Isaiah:
Kesinlikle gece insanıyım.

-Motosikletler hakkındaki düşüncelerin?
Isaiah:
Motosikletler hakkında fikrim yok. Beni kesinlikle üstünde göremezsin.

-Çekimlerde kızını özlüyor musun?
Isaiah:
Tonlarca özlüyorum.

-Yeni aktörlere vermek istediğin bir tavsiye var mı?
Isaiah:
Asla durma!

-Doğum günün için heyecan verici bir şeyler yapacak mısın?
Isaiah:
Kendi doğum günüm için? Sorduğuna sevindim.

-Çoktan ölmüş biriyle tanışabilseydin, bu kim olurdu?
Isaiah: 
Jack Kerouac veya Hunter S. Thompson ile tanışmak isterdim.

-Favori pizza sosun?
Isaiah:
Pizzada ranchi severim.

-Bir dakika içinde herhangi bir dili öğrenebilsen hangisini seçerdin?
Isaiah:
Kullanmaya ihtiyacım olan dili seçiyorum.

-Luke'un nesini seviyorsun?
Isaiah:
Ben oyum.

-Setteki her bir kişiye lakap taktın mı?
Isaiah:
Matt'e "Mateus" diyorum.

-Setteki favori mekanın neresi? Neden?
Isaiah:
Setteki favori mekanım The Jade Wolf.

-Bir Game of Thrones hayranı mısın?
Isaiah:
Game of Thrones'ı severim.

-Gölge Avcıları mı, kurt adamlar mı?
Isaiah:
Hadi ama... Kurtlar ezip geçerek kazanır.

-Göz rengini değiştirebilseydin, hangi rengi seçerdin?
Isaiah:
Yeşil olurdu.

-Bir ilişkide olması gereken en önemli şey nedir?
Isaiah:
Dürüstlük, bir ilişki için en önemli şeydir.

-Kedisever misin, yoksa köpeksever mi?
Isaiah:
Köpekseverim. 2 köpeğim var.

-Herhangi bir hobin var mı?
Isaiah:
Evet, çok sayıda.

-Sana ilham veren bir aktör var mı?
Isaiah:
Evet, Leonardo DiCaprio.

-Vampirler mi periler mi?
Isaiah:
Periler.

-Bir günlüğüne kitaplardan veya dizilerden herhangi birini, seninle vakit geçirmesi için hayata getirebilsen, bu kim olurdu?
Isaiah:
Luke Garroway.

-Tatlı veya tuzlu?
Isaiah:
Tatlı VEYA tuzlu mu? Hayır, hayır, hayır. Tatlı VE tuzlu.

-Senin oğlun olması için kimi seçerdin: Jace'i mi? Simon'ı mı?
Isaiah:
Simon'ı seçerdim.

-Şimdiye kadar Toronto'da gittiğin favori mekanın?
Isaiah:
Holy Chuck Burger.

-Diyelim ki Luke gerçek hayatta var ve sen ona rastladın. Ne tavsiye verirdin?
Isaiah:
Hiç duymadığı bir tavsiye verirdim.

-Vurgun olduğun ünlü kim?
Isaiah:
Serena Williams ve Nicki Minaj.

-Bir korku filmi çekiyor olsaydınız, kim katil olurdu?
Isaiah:
Hepimiz bir korku filmi çekiyor olsaydık... Katil hepimizin tanıdığı ve sevdiği Mateus (Matt) olurdu.

-Telefonunla çektiğin en son resim?
Isaiah:

-Katherine'i kızın gibi hissediyor musun? Yani Luke'un Clary'yi hissettiği gibi.
Isaiah:
Sadece benimle dalga geçtiğinde. :P

-Uğurlu bir rakamın var mı?
Isaiah:
Yedi.

Çeviri: Görkem Demir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder