23 Eylül 2015 Çarşamba

Harry Shum Jr.'ın Twitter Soru-Cevap Etkinliği (Çeviri + Resimler + Video)


-Herkes Magnus karakterini istediğini söyledi. Herkesin istediği bir rolü kapmak nasıl bir duygu?
Harry:
Gurur verici! Ama keşke Magnus hakkındaki gerçeği bilselerdi...

-Magnus'ın moda anlayışı hakkında ne düşünüyorsun?
Harry:
Tam bir rock yıldızı gibi ve pırıltılı şeyleri seviyor. Onun ikinci derisinde, tüm yüzyılların moda karışımı yaşıyor.

-Gerçekte herhangi bir aşağı dünyalı olsan hangisi olmak isterdin? (Büyücü hariç.)
Harry:
Vampir olurdum ama, yengeç keki şeklinde kan isterim.

-Hangi hayvan, oyuncu kadrosunu temsil edebilir?
Harry:
Çok keskin silahları olan bir grup koala.

-Magnus hakkında seni en çok büyüleyen şey nedir?
Harry:
Birkaç saniyede bir çok yere/mekana geçiş yapabilmek.

-Herhangi bir projede kötü adam olmak ister misin?
Harry:
Kötü adamları canlandırmak her zaman daha eğlenceli.

-Kadronun şaklabanı kim?
Harry:
Hepimiz zaman zaman şaklanabanız.

-Pizza mı dondurma mı?
Harry:
Yalan söylemiyorum; bir keresinde sabahın 3'ünde pizza üstünde dondurma yemiştim ve hayal kırıklığına uğratmadı.

-Devam eden favori dizin hangisi?
Harry:
Mr. Robot ve Difficult People.

-Magnus'ın gardırobu ve tüm o pırıltılı şeyleri hakkındaki düşüncelerin neler? Magnus'ın dolabından, kendine herhangi bir şey aldın mı?
Harry:
Tüm parlaklığı ile yaratılabilecek en iyi ikinci deriyi yaratıyor. Cadılar Bayramı için bazılarını "ödünç" alabilirim.

-Role seçildiğini nasıl öğrendin?
Harry:
Menejerimden telefon aldım. Ama tek boynuzlu bir atın benim yanıma gelip işaret diliyle anlatması daha da iyi olabilirdi.

-Mükemmel bir Magnus olduğunun farkında mısın?
Harry:
Şey... ben mükemmel demezdim.

-Oyuncu kadrosundan ilk kiminle tanıştın?
Harry:
Tanıştığım ilk kast üyeleri Kat, Dom, Emeraude ve Matt.

-Matt'i 3 kelimeyle tarif eder misin?
Harry: Acayip. Zeki. Eşsiz.

-Biriyle yemeğe çıksaydınız (ölü ya da diri), o kim olurdu?
Harry: 
Ölü? Gene Kelly! Diri? Jon Stewart!

-Dominic mi daha iyi bir dançsı yoksa Matt mi?
Harry:
Onları dans ederken görmedim. Beyler? Hanginiz daha iyi?

-Favori sporların hangisi?
Harry:
 Amerikan futbolu, bazen basketbol ya da babamla sadece futbol.

-Ölümcül Oyuncaklar dünyasından başka biri olabilseydin, kim olurdun?
Harry:
Simon olurdum.

-Meyve ya da şeker?
Harry:
Meyve!

-Magnus dışında, serideki en sevdiğin karakter hangisi?
Harry:
Simon'ın sıradan dünyadan, aşağı dünyaya geçen harika biri olduğunu düşünüyorum.

-Eğer gerçekten, sadece bir günlüğüne Brooklyn'in baş büyücüsü olsan yapacağın ilk şey ne olurdu?
Harry:
Geçitler aracılığıyla 24 saat içinde her ülkeyi ziyaret ederdim. Ayrıca büyüyle insanlara şaka yapar, o videoları Magnus Youtube kanalına yüklerdim.

-Dünyada en sevdiğin şey ne? Bu herhangi bir şey olabilir.
Harry:
Dünyada en sevdiğim şeylerden biri, Noel'de ailemle birlikte olmak.

-Hiç İtalya'ya geldin mi?
Harry:
Hayır hiç gitmedim ama gelecek yıl gitmeyi planlıyorum.

-En sevdiğin büyü hangisi?
Harry:
Şifa büyüsü.

-En sevdiğiniz süper kahraman kim?
Harry: 
Gambit! Nihayet onun solo filmini yapıyorlar, çok heyecanlıyım. Çok amansız biri.

-Bir süper güç seçebilseydin, o ne olurdu?
Harry:
Bir süper güç? Ortaya her an gurme yiyecek çıkartabilen hokkabaz yeteneği istiyorum.

-En iyi çocukluk anın?
Harry:
Babamın nasıl bisiklet süreceğimi öğretmesi...

-Tüm zamanların en sevdiğin müzik grubu?
Harry:
Tüm zamanların en sevdiğim müzik grubu Aerosmith.

-Güveç sever misin?
Harry:
Severim. Bana bir tane var mı? Şu an açım.

-İlk sezondan ne kadar Malec sahnesi bekleyebiliriz? Ve bugüne kadar onların ilişkilerinin nasıl olduğunu anlatır mısın?
Harry:
Çok sahne var. İlişkilerini ilk iki kitaptan esinlenebilirsiniz.

-Çekilen bölümlerden hangisi favorin?
Harry:
Şu an 12. bölümü çekiyoruz. Muazzam bir bölüm ve çok fazla Magnus sahnesi var.

-Bugüne kadar oyuncu kadrosuyla olan en komik anın?
Harry:
Saat geç olduğunda deliriyoruz:

-Sette Katherine'den daha nazik biri olduğunu düşünüyor musun?
Harry:
Kat en tatlı olandır...

-Tüm gıdalar tükense ve sadece birini geri getirebilsen, hangisini seçerdin?
Harry:
Bir tohumla herhangi bir gıdayı geri getirirdim.

-Sevdiğin bir kadın şarkıcı var mı?
Harry:
Evet, var.

-Dizide Magnus ve Camille arasında geçen flashback sahnelerini görecek miyiz?
Harry:
Belkiiiiiiiiiiii.

-Inside Out'ı izledin mi?
Harry:
Evet, iki gün önce uçakta izledim ve bayıldım!

-Sette takılmayı en çok sevdiğin kişi kim?
Harry:
Dünyanın en ilginç adamı Isaiah Mustafa. Her gün anlatacak bir hikayesi var.

-Role seçilmeden önce kitaplar ya da yazar hakkında bilgin var mıydı?
Harry:
Yoktu, rolü alana kadar kitapları da okumamıştım.

Çeviri: Görkem Demir
imagebam.com imagebam.com imagebam.com
Orijinal boyutları için resimlerin üstüne tıklayın.

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Hayranlar... Hatta siz bile sorabilirsiniz, bununla ilgili gerekli bilgileri canlı chatten önce yayınlıyorum zaten.

      Sil