10 Haziran 2013 Pazartesi

Jamie Campbell Bower'ın GQ Röportajı

Jamie, Morgenstern yüzüğüyle GQ dergisine poz verdi.

"Yazar bile, deneme çekimini gördüğünde Lily ile aramdaki kimyanın ekrandan taştığını söyledi. Yani filmdeki kimyadan bahsediyorum ve sonra da hayatımdakinden..." İkisi birbirinden farklı değildir ama, değil mi? "Evet... biliyorum. Eğer iki kişi arasında bir kimya varsa vardır ama ben, Jamie olarak kendiminkini ayrı tutmaya çalışıyorum." O konuda iyi şanslar o zaman.

Lily Collins'le ilişkisinden önce de fanlar zaten Jamie'ye rahat vermiyordu. Alacakaranlık (Caius), Harry Potter (Gellert Grindelward) ve fiyaskoyla sonuçlanan tv dizisi Camelot'daki küçük rollerden sonra sonunda kendisini bir adım daha ileri götürecek fantastik kitap serisinde alaycı, iblis avcısı, anti kahraman bir rol olan Jace Wayland'ı oynamaya karar verdi. Fakat fanlar bunun iyi bir fikir olduğunu düşünmüyordu.

"Evet, tepkilerin negatif olmadığını söylersem yalan söylemiş olacağım. İnsanlar karakteri oynayacak kişi konusunda ön yargılı fikirleri vardı. Ama sonra benim gibi biri bunu değiştirmeye çalıştı." Bu durum karşısında ne söylediler? "Ah Tanrım, bilirsiniz işte... 'Çok çirkin', 'Yeterli değil' ya da 'Hiçbir zaman yeterli olmayacak' gibi şeyler. Bütün bu saçmalıklar hiçbir anlam ifade etmiyordu aslında. Etkin bir varlıktım ve memnuniyetle değişmeye, zaman ve efor sarfetmeye hazırdım. Çünkü çekimlerden önce altı aylık bir zamanım vardı."

***Röportajın sadece filmle ilgili kısımları çevrilmiştir.

TMIAvustralya
Çeviri: elwiens

Dergi taramaları
 
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder