14 Kasım 2013 Perşembe

Lily Collins "Küller Şehri" İçin Heyecanlı


MTV, Glamour Yılın Kadınları Ödülleri'nde sunuculuk yapan Lily Collins'i yakaladı ve ona, "Küller Şehri"nin çekimlerinin ne zaman başlayacağı hakkında bir soru sordu.:

"Eh! Halen konuşulacak çok şey olduğunu biliyorum" diye açıklıyor. "Ve başka hiçbir şey bilmiyorum. Ben de diğer herkes gibi bekleme konumundayım."

Lily, "Küller Şehri" çekimleri yapılacağı için heyecanlı ama çekim tarihlerinin belli olmadığını belirtiyor.

"Bu hikayeyi ve Clary'yi seviyorum, oyuncu kadrosu olarak da birbirimizi seviyoruz. Sadece tarihler konusunda bir fikrim yok," diyor. "Ben de tıpkı hayranlar gibiyim; 'Ee, neler oluyor?' modundayım. Ama biliyorsunuz ki çekimlere başlarsak bunu duyacak ilk kişiler onlar olur. Bu işleri önceden kestirmek mümkün değildir, değil mi?"
 
Çeviri: Elwiens
TMISource

1 yorum: